Enchanted forest ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hahahahahaha så jävla kul :rofl:
Fast jag älskar ironin som det blev också. När ulvarna bestämmer sig för att käka siaren så är q så tillmötesgående att hon ändrar sitt skydd från siaren till en ulv, varpå de otacksamma ulvarna ändrar till att käka en annan ulv. Typ, "Vill du inte skydda siaren så vill vi minsann inte käka henne heller!" :mad:
 
Fast jag älskar ironin som det blev också. När ulvarna bestämmer sig för att käka siaren så är q så tillmötesgående att hon ändrar sitt skydd från siaren till en ulv, varpå de otacksamma ulvarna ändrar till att käka en annan ulv. Typ, "Vill du inte skydda siaren så vill vi minsann inte käka henne heller!" :mad:
Anledningen var också att jag var rädd för att ängeln skulle skydda sig själv och q skydda fio. Och den oron var ju befogad.
 
Anledningen var också att jag var rädd för att ängeln skulle skydda sig själv och q skydda fio. Och den oron var ju befogad.
Jag förstår resonemanget. Tyckte lite synd om onda när ni var en lott från att vinna och sedan såg ut att missa käket, tills q ändrade sitt skydd så att ni var med i leken igen, iallafall tills nästa ändring.
Det svåraste som LL är nog att låta bli att ställa ledande frågor typ "Är ni säkra på det?", det har jag velat göra många gånger. :o:p
 
Jag förstår resonemanget. Tyckte lite synd om onda när ni var en lott från att vinna och sedan såg ut att missa käket, tills q ändrade sitt skydd så att ni var med i leken igen, iallafall tills nästa ändring.
Det svåraste som LL är nog att låta bli att ställa ledande frågor typ "Är ni säkra på det?", det har jag velat göra många gånger. :o:p
Med tanke på att förhäxningen slog åt fel håll också så var det ju lika bra att det blev sådär. Hade vi käkat fio hade ju gabby lynchats dagen efter och vi kunde inte ens vinna lottningen pga förhäxningen.
 
Med tanke på att förhäxningen slog åt fel håll också så var det ju lika bra att det blev sådär. Hade vi käkat fio hade ju gabby lynchats dagen efter och vi kunde inte ens vinna lottningen pga förhäxningen.
Om inte q fått med sig folk mot Snurris som hon var säker på var ond. :p:D
 
Om inte q fått med sig folk mot Snurris som hon var säker på var ond. :p:D
nåja hade satt lite tveksamhet på det inatt Men visst jag hade om jag varit i lyan kunnat tänka mig att offra den med de osäkra förhäxningarna för att behålla den som faktiskt hade chans att ta bort en röst och kanske på köpet få lite alibi att faktiskt röstat ut denna
Så i min värld var det fullkomligt logiskt att snurrfian kunde vara ond:angel::p

hade nog riktat in mig Gabby tror jag om jag inte vädrat chans att få ut siarlärlingen
 
Svarar här istället! :D

Jag tänkte att både alibiröstning och förhäxning av mig var riskabelt för att det skulle vara så typiskt mig som ulv, och även om Hedinn var hjälpsam så jag var rädd för hennr för jag visste att hon hade koll på det. Även BSF tror jag har koll på det?

Ja, du lyckades ju lura mig rätt bra genom att inte göra såna saker. :cautious: En ond Niyama som röstade på tre goda kändes liksom osannolikt.
 
det jag fetade stämde nog att det var en vink till häxan slutsatsen kanske inte lika mycket, men jag ville ju som sagt inte argumentera för hårt att hon skulle vara fårulven heller

Nä, det var ingen vink. Jag hade noll koll på vem jag skulle rösta i leken på, men redan röstat dolt. ;)
 
Var är Snurrfian? Jag vill ju ha svar på min fråga :D
:D Nu är jag här! :D Jag sa ju att jag hade ont om tid idag! ;) Jag började ha en känsla för att du var god och jag tänkte att jag borde få en reaktion av dig om jag ställde frågan. Jag var ganska nöjd med ditt svar och jag fick en härlig massa spioninfo i morse så jag är lite sur över att jag aldrig fick använda den. Där föll liksom alla bitarna på plats för mig. :D
Tack @Madalitso och @Derring-Do för en väldigt trevlig lek!
@Niyama Du kändes väldigt ond och jag tänkte att jag kunde få dig att försäga dig :p jag vet att vi har haft liknande diskussioner i andra lekar och när du har varit god så har du varit betydligt mer villig att förstå vad jag menar. :D
 
Och nu go'vänner känns det som sötis kattungar verkligen kommer inom ett dygn ! Går omkring och spinner hela tiden samtidigt som hon är irriterad. Ser inga synliga värkar såsom så men definitivt förhöjd andning. ( om än inte flämtande ) och inte det där frenetiska slickandet som man brukar se när det är jätte jätte nära.
Kommer inte sova inatt heller tror jag :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 585
Senast: bollen__
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 432
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 375
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp