Enchanted forest ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan vara ulv med er. Jag är ändå alltid ond. Jag kommer kanske inte hänga med i era diskussioner men jag hinner nog stoppa det galnaste och förhoppningsvis snappa upp era bra ideer :rofl:
 
jo då behövde ju hitta BM och siarlärling samt de onda och de goda gick ut stenhårt för att hitta BM till första lynch och då kan man behöva skriva lite tokigt så folk kan lyckas försäga sig lite
men @cirkus känner mig allt för väl :meh: (:love:)

Tur att du fick den rollen, du verkar ju road av den :p. Jag kommer ihåg när jag var den där jävla Grollam eller vad den hette , som inte tillhörde nåt lag. Svintråkigt.
 
jo då behövde ju hitta BM och siarlärling samt de onda och de goda gick ut stenhårt för att hitta BM till första lynch och då kan man behöva skriva lite tokigt så folk kan lyckas försäga sig lite
men @cirkus känner mig allt för väl :meh: (:love:)
Ja jag totalt in för att vinna själv :p
fast hade inte haft nåt emot att spela ond eller god heller :D
hade BM lynchats i första lynchen hade jag INTE skyddat mig själv första natten dock- för då hade jag nog velat få den som fick den raden att tro att nån annan var den neutrala Och så höll jag tummarna för att jag skulle få spionraden siarlärligen siar.......
Gissa om jag ömkade mig själv när jag inte fick en endaste spionrad efter första natten:arghh::arghh::arghh:
 
BSF var först med korrekt rollista, då hon fick ihop den igår. quarter4ever var helt ute och cyklade ;)

:banana::banana::banana:

Om ni undrar hur mycket LL förbannat er när ni inte fattar, eller gör dumma saker (enligt oss) så är svaret: Mycket.
Så fort det verkat som onda ska vinna: "Kom igen nu, sluta vara så lättlurade, rösta ut en ond nu!:banghead:"
Så fort goda verkar vinna: "Har vi nu varit elaka mot onda och gett för många skydd till dem goda?:nailbiting:"
Och när q teoriade i konversationen: "Va fan är q inne på nu, hon är ju helt ute och cyklar :confused:" "Fast nu verkar hon äntligen fattat nått :up:" "Nä, nu cyklar hon igen:banghead:"
Hehe, som vanligt då :p
 
@quarter4ever - jag misstänkte att du var neutral redan på dina teorier innan DL1. Så när jag fick raden var det mer bekräftelsen jag behövde.
Sedan behövde jag hela dan på mig att fundera ut vad jag skulle göra med den, därav min sena kommentar (den om hungergames och rävflickan :))
Och så fick jag din rad om fio dagen efter med :p Det bekräftade för mig att jag tänkte rätt om fio :)
 
@quarter4ever - jag misstänkte att du var neutral redan på dina teorier innan DL1. Så när jag fick raden var det mer bekräftelsen jag behövde.
Sedan behövde jag hela dan på mig att fundera ut vad jag skulle göra med den, därav min sena kommentar (den om hungergames och rävflickan :))
Och så fick jag din rad om fio dagen efter med :p Det bekräftade för mig att jag tänkte rätt om fio :)
jo då jag fattade direkt att du fattat via info för att våga skriva det så tydligt .
Fast jag tvekade sedan när cirkus också pekade ut mig så bestämt , men tänkte senare att det kan ha varit just för att hon var Bm
 
och jag hade en fundering på att stoppa lynchen om jag hade kunnat dölja mig( genom att inte skydda mig själv första natten) bara för att förvirra
det hade kunnat vara kul i DL1 tex :angel:
men det var mest bara något jag roade mig med att tänka på och kanske inte att genomföra ( kunde inte riktigt se till vad nytta det skulle vara för att jag skulle vinna spelet) men tanken har legat där lite spelet igenom att man borde kunna använda det där lynchstoppet till nåt vettigt mer än än rädda mig själv och ev min sessa om inte BM hade rykt först
 
får bjuda på min snabba analys till LL av min roll i början av leken:

"oh plättlätt ju :rofl:
jag ska bara INTE bli lynchad eller käkad första dagen:sneaky:
HELST få BM lychad i första dl:angel:
och så sedan den fagra prinsessan i dl 2 :D
(och inte bli käkad )
Och jag får skydda varje natt en jag tror jag vill ha kvar = kan vara mig eller den fagra prinssessan det :p
däremot lynchstoppet känns ju som att det outar mig men å andra sidan kan jag ju utnyttja det till att de inte lynchar prinsessan också :devil:
Så kan ulvarna få käka den där som ska dö före sessan istället :angel:

= Jag vinner !!:bump::bump::bump:
right ?
:banana::banana::banana:

här ska smidas planer !!!"
 
får bjuda på min snabba analys till LL av min roll i början av leken:

"oh plättlätt ju :rofl:
jag ska bara INTE bli lynchad eller käkad första dagen:sneaky:
HELST få BM lychad i första dl:angel:
och så sedan den fagra prinsessan i dl 2 :D
(och inte bli käkad )
Och jag får skydda varje natt en jag tror jag vill ha kvar = kan vara mig eller den fagra prinssessan det :p
däremot lynchstoppet känns ju som att det outar mig men å andra sidan kan jag ju utnyttja det till att de inte lynchar prinsessan också :devil:
Så kan ulvarna få käka den där som ska dö före sessan istället :angel:

= Jag vinner !!:bump::bump::bump:
right ?
:banana::banana::banana:

här ska smidas planer !!!"
Det var en fin analys :D

Sen hade vi lite kul när du skrev:
"( och VARFÖR har jag fått för mig bara så där att det är LenaH som är min fagra mö :D;) )"
Innan @LenaH ens hittat leken, och sedan detta:
"Förutom det så tror jag ju att LenaH är min:love::love::love::love:"
när det enda Lena skrivit var
 
Det var en fin analys :D

Sen hade vi lite kul när du skrev:
"( och VARFÖR har jag fått för mig bara så där att det är LenaH som är min fagra mö :D;) )"
Innan @LenaH ens hittat leken, och sedan detta:
"Förutom det så tror jag ju att LenaH är min:love::love::love::love:"
när det enda Lena skrivit var
ja det var ju en uppenbar hint om att hon var god ju ! ( som bad till jesus)
:p
 
I vår lya, efter den misslyckade lynchen igår, skrev Illiana :
"Men vad fan!!!! Jäkla BSF!!"
Sen några fan, och sen Gabby:
"Vad då bsf? tror vi att hon är våran nu? :rofl:"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 835
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
41 42 43
Svar
853
· Visningar
9 492
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 748
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp