Enchanted forest ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var så himla förvirrad på det här med fårulven. Jag trodde vi hade kommit fram till att det var Hedinn när vi egentligen kom fram till att hon var den enda som INTE kunde vara det.

Hjälper inte heller att Hedinn och Habina har så lika namn att min hjärna liksom klumpade ihop alt som skrevs om dem när jag skulle försöka läsa lite snabbt :o
 
I början var Illiana helt övertygad om det, men sen började jag tjata om Hedinn och sen fattade vi att du bör vara den neutrale.
jag var rätt övertygad om att det var habina från start - det var ju typ det jag teoriade om redan inför DL1 ju
Sedan var jag ju tvungen att hitta på något för att verka vela om dig och fio som var mina siarkandidater men mest fio , fram till vårt nattchat inatt , för hur skulle jag kunna få ut siaren om jag inte hittade något att misstänka den för ? Fårulven verkade mest vettigt.....
 
I början var Illiana helt övertygad om det, men sen började jag tjata om Hedinn och sen fattade vi att du bör vara den neutrale.

Jag begriper det inte... Jag var så tydlig! :p Tyckte tom att Illiana bekräftade det efter första dl, men sen röstade hon på mig! :rage:

Men det var roligt att lägga dolda röster. :D
 
Jag begriper det inte... Jag var så tydlig! :p Tyckte tom att Illiana bekräftade det efter första dl, men sen röstade hon på mig! :rage:

Men det var roligt att lägga dolda röster. :D
ja herregud vad många saker jag hittade på dig . den bästa var nog den jag grävde fram inatt till Niyama - eller hur ?
jag menar HUR tydlig kan man bli :rofl:Samtidigt ville ju inte helt peka på det för jag ville ju kunna ha chansen att få alla att tro att den jag ville ha ut för att vinna skulle kunna ha den rollen ju annars hade jag pepprat på mot dig betydligt hårdare :p
 
sedan undrar jag verkligen vad som hade hänt OM ni i lyan valt Niyama till käk istället och ni inte fick nåt käk???? :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Och vilket kaos i spionraderna
ulvarna käkar Niyama
Siarlärlingen siar Niyama
Den neutrala skyddar niyama
osv
Med fio som bestämt hävdar att Niyama är ond ! och då helst att de fina spionraderna kommit till andra goda - herregud vilken chans jag hade !

DET om något kunde ju faktiskt ha bäddat för att jag skulle kunna lyckas fått ut fio när jag tänker efter
Fan det var ju ett genidrag av mig ju :angel::laugh:
 
sedan undrar jag verkligen vad som hade hänt OM ni i lyan valt Niyama till käk istället och ni inte fick nåt käk???? :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Och vilket kaos i spionraderna
ulvarna käkar Niyama
Siarlärlingen siar Niyama
Den neutrala skyddar niyama
osv
Med fio som bestämt hävdar att Niyama är ond ! och då helst att de fina spionraderna kommit till andra goda - herregud vilken chans jag hade !

DET om något kunde ju faktiskt ha bäddat för att jag skulle kunna lyckas fått ut fio när jag tänker efter
Fan det var ju ett genidrag av mig ju :angel::laugh:
Glöm inte "Antorell förhäxar Niyama", kunde blivit riktigt intressant om en person fått alla raderna :p
 
Glöm inte "Antorell förhäxar Niyama", kunde blivit riktigt intressant om en person fått alla raderna :p
jag är tydligen som bäst på att nå mina mål när jag inte har en aning om det:rofl:
jag menar jag trodde Hedinn var BM- vågade inte gå mot ditåt när hon blev så godförklarad, så jahapp satsar väl på att få ut häxan då istället Och så är det @cirkus som är BM !!!:laugh:

jag tänkte mig att skydda min sessa och tar en ulv istället också KUNDE det gjort att jag knipit min sessa :laugh::laugh:
jag döööööör :rofl:
 
ja herregud vad många saker jag hittade på dig . den bästa var nog den jag grävde fram inatt till Niyama - eller hur ?
jag menar HUR tydlig kan man bli :rofl:Samtidigt ville ju inte helt peka på det för jag ville ju kunna ha chansen att få alla att tro att den jag ville ha ut för att vinna skulle kunna ha den rollen ju annars hade jag pepprat på mot dig betydligt hårdare :p

Men det stämde ju inte eftersom Illiana hade röstat en halvtimme innan?

Jag är nyfiken på vad du skrev till LL när du fick för dig att skydda mig? Fan, jag ångrar så att vi inte försökte käka mig. Beroende på hur informationen hade hamnat hade det kunnat bli riktigt kul, och jag hade blivit ganska förvånad om jag inte dog när uppdateringen kom.
 
Jag begriper det inte... Jag var så tydlig! :p Tyckte tom att Illiana bekräftade det efter första dl, men sen röstade hon på mig! :rage:

Men det var roligt att lägga dolda röster. :D

Alltså länge hade vi noll koll på rollerna och jag hade så fullt upp i leken så jag tittade inte så mycket på dig :p
 
ag är nyfiken på vad du skrev till LL när du fick för dig att skydda mig? Fan, jag ångrar så att vi inte försökte käka mig. Beroende på hur informationen hade hamnat hade det kunnat bli riktigt kul, och jag hade blivit ganska förvånad om jag inte dog när uppdateringen kom.
@Niyama

"jag ändrar mig och skyddar Niyama istället !

Faktiskt kan det vara hon som siat hedinn! kanske egentligen mer troligt ? eftersom hedinn INTE var på tapeten så behövde hon inte berätta det själv så hon i vart fall inte själv skulle bli outad som siarlärling tex? Hon reagerade rätt kraftigt på cirkus röst så NÅGOT vet hon om hedinn ( så i lyan tror jag inte att hon är faktiskt förutsatt att hon fått inforad)
kan ju iofs fortfarande vara fårulv dock eller vara en ulv som läst leken bra
Och tja lika som förut
Är det fio som är siarlärling och blir käk så blir jag ju god även om jag förlorar mina skills
jag tror inte att lyan vill ta ut mig ( vare sig de tror att jag är fårulven eller den neutrala )

ingen ide att skydda mig men åker jag så har de alla goda kvar och min roll blir känd så då kan de bortse från alla mina tokigheter :angel:"
 
@Niyama

"jag ändrar mig och skyddar Niyama istället !

Faktiskt kan det vara hon som siat hedinn! kanske egentligen mer troligt ? eftersom hedinn INTE var på tapeten så behövde hon inte berätta det själv så hon i vart fall inte själv skulle bli outad som siarlärling tex? Hon reagerade rätt kraftigt på cirkus röst så NÅGOT vet hon om hedinn ( så i lyan tror jag inte att hon är faktiskt förutsatt att hon fått inforad)
kan ju iofs fortfarande vara fårulv dock eller vara en ulv som läst leken bra
Och tja lika som förut
Är det fio som är siarlärling och blir käk så blir jag ju god även om jag förlorar mina skills
jag tror inte att lyan vill ta ut mig ( vare sig de tror att jag är fårulven eller den neutrala )

ingen ide att skydda mig men åker jag så har de alla goda kvar och min roll blir känd så då kan de bortse från alla mina tokigheter :angel:"

hade skyddat fio innan jag ändrade
 
Beroende på hur informationen hade hamnat hade det kunnat bli riktigt kul, och jag hade blivit ganska förvånad om jag inte dog när uppdateringen kom.
det hade kunnat bli en klassiker av det hela :D
Ffa om jag lyckats vinna på kuppen :cool:

Jag skulle vilja sett vad du skrivit till LL då
"va dog jag inte ?? Ni måste gjort fel?"
LL nej då det är helt korrekt spela på:rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 774
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 708
Senast: bollen__
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 514
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 525
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp