Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ringt alla kompisar som Bor i närheten med ingen (!) svarade.
Har funderat på att ringa polisen men det känns så dumt, även om jag är jäkligt rädd..
Har du fått den är den din. Lämnar han inte nyckeln så får du väl byta lås?
Håller på att ringa efter låssmed nu.. Han kommer nämligen hit om 30min och har sagt att han tänker riva lägenheten om han inte får datorn och han är en väldigt störd person så jag är riktigt rädd nu..
För ett och ett halvt år sedan fick jag en dator av min pojkvän i 25års present. Vi gjorde slut för två veckor sedan och kräver nu datorn tillbaka. Har han någon laglig rätt till detta? Han vägrar lämna lägenhetsnyckeln innan han fått datorn.
Precis, ett bevis bara så räcker det men utan bevis så är det tyvärr kört om han drar det så långt.. Det fick min kompis bittert erfara..
Och är det nu på det viser, så passa på att ta kopior på allt som du har i den...
Logga ut från alla forum etc etc.
Allt gick bra, tack för alla råd. Jag hotade med att ringa polisen om han gick in i lägenheten och det köpte han.
Jag tror tyvärr inte jag har någon skriftlig dokumentation på att datorn var en födelsedagspresent, men jag vet att han inte har kvitto utan bara ett kontoutdrag på summan för datorn och vilken affär vi köpte den på. Jag var med när han köpte den till mig. Men om man ska stämma någon kostar väl det pengar med advokater och sånt? Jag vet att han nämligen ät helt pank nu så jag tror inte han kommer kunna göra det..