JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
IT & mobiler
Trådstartare
Trådstartare
glee
Startdatum
Startdatum
29 Aug 2003
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
1 626
Bukefalos 30 år!
Jag har fått något konstigt virus (?) på min dator... Det går inte att skriva A, händer ingenting.. (sitter på en annan dator nu) och så lyser caps lock-lampan som om jag använder caps lock men det blir små bokstäver när jag skriver.. Helkonstigt. Nån som vet vad det är och hur jag får bort det?
Om du inte har märkt några andra problem så låter det mer som ett defekt tangentbord
. Har du testat bytt?
Ja, nu funkar det
Klarar jag av en Macbook?
IT & mobiler Jag behöver nåt att skriva mina texter på, även när jag inte sitter vid datorn. Jag skriver alltså väldigt mycket och hittills har jag...
Startad av Otherside
4 Maj 2026
Svar: 39
Visningar: 1 418
Allmänt
Hilfe
IT & mobiler Jag har gått över från fysisk almanacka till digital, perfekt att ha koll på vad som händer var jag än är. Men (och det är ett ganska...
Startad av Pilot
4 Dec 2025
Svar: 8
Visningar: 590
Allmänt
RCS-chatt??
IT & mobiler Några få ggr om året messar jag med en vän, Han nyttjar inte messenger så jag använder mobilnumret för att nå honom - via meddelanden...
Startad av tanten
9 Sept 2025
Svar: 4
Visningar: 406
Allmänt
Rörigt eller orörigt skrivbord?
Tjatter Hur organiserade är ni? Hur ser era skrivbord ut på jobbet (om ni har ett kontorsjobb)? Hur ser det ut hemma (om ni har skrivbord...
Startad av Enya
4 Feb 2026
Svar: 47
Visningar: 1 164
Allmänt
Valpkull!
Hundavel & Ras Ja, det blev bra med de nio, tiken har nio ”knappar” så nu har valparna varsin.
Pooh
27 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 251
Hund
Barmarksdrag/canicross
Hundträning Idag har vi testat pinnselen. Högst oklart om den sitter som den ska men drar gör han! Iaf när han förstår att han får. Vi värmde upp...
Nordthor
Idag kl 11:53
Svar: 658
Visningar: 60 828
Hund
Annonsera Mera VIII
Gnägg AI-översättningar fortsätter att briljera 😎.
Skralt
Idag kl 13:37
WE-tråden
Övr. Grenar Här tränas det på! Fokus för Katt är fda dressyren just nu och att stärka galoppen så vi är redo för LA/MsvB nästa år. Zacke gör det han...
Fiorano
Idag kl 13:31
Svar: 1 453
Visningar: 116 952
Grenar
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
Idag kl 11:07