JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Hjälp!
Nån som kan hjälpa med 20?
Eh, hur löste du 2:an? Jag har jobbat sedan 19 igår och är lite seg i kolan...
Så du klarade den alltså?
Och vet nån hur man klarar 38 vore det mäkta trevligt...
Blä, nu sitter jag istället fast på X-mas.
Uh den hatar jag. Tog en evighet att lösa
Hur gör man? Det går ju inte att lägga ut pilar när man väl börjat och inte kan man flytta "höbalarna" neråt.
Du behöver inte flytta på de
Vänta lite så ska jag se om jag kan göra om den och knäppa ett kort, om jag nu inte fastnar där igen
Åh!
Tack för hjälpen, nu kan jag gå och lägga mig och sova ett par timmar utan att dunka huvudet i väggen!
Så lite så!
Jag är nog mest korkad i stan, för jag förstår inte ens hur jag skall klara bana 2...
Så nu ger jag upp.
Jag är ju så uttråkad så jag håller på fotar alla lösningar, ska jag lägga upp tvåan också?
Ja, gör det.
Så kan jag skryta sedan och säga att jag klarat den heeelt själv.
Hehe kämpa på!
Nr 2
Tackar tackar!
Trean klarade jag helt själv. Jag är sååå grym.
Hehe bravo
Suck, jag som kom till 39 förut har fastnat på 23. Skit också :P
Visst är jag duktig. Eller, trodde mig iaf vara. Nu sitter jag fast på X-mas.
IT & mobiler
Hej, bukeraklet! Har två it-frågor:
!) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot???
2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
IT & mobiler
Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det...
6
7
8
Juridik & Ekonomi
Fick hem papper att jag haft högre inkomst än jag angett 2023, jag blev jätte chockad och ringde CSN direkt, och fick jättebra hjälp...
2
IT & mobiler
Hjälp, please.
Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik.
Jag skaffade konto på...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Nog inte så ovanligt? Sett det många gånger,
Jag sadlade och åkte till stora banan. Lättare att ha sadlad häst att ta ur. Färden tog...
tanten
6 minuter sedan
Svar: 413
Visningar: 10 536
Allmänt
Pluggtråden
Skola & Jobb Ja jag har suttit i timmar hela veckan och kommer ändå ingenstans känns det som.
Kom in på en sommarkurs och funderar över csn. Är det...
Mirre
6 minuter sedan
Svensk Politik 4
Samhälle Jag såg detta lite snabbt på rapport och begav mig hit för att läsa mera, och buke sviker inte - ni är redan på det :D ska nu läsa...
Asko
11 minuter sedan
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund En bekant berättade att på hans gata går en äldre dam kvällsrunda med sin lika saktfärdiga trötta gamla hund
Den går i slakt koppel...
tanten
10 minuter sedan
Svar: 1 334
Visningar: 80 847
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Vi gav fri tillgång till familjehunden som var kräsen. Han smååt och framförallt på natten. Han höll sig fin. Även min Viggo fick fri...
linnsan
19 minuter sedan
Svar: 25
Visningar: 1 894
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Har någon kattbädd någonsin passat Juno? Hon ser ut som en gigantisk (men söt) 15 kg katt på alla bilder 😁
Har för mig att jag tipsade...
ufot
20 minuter sedan
Svar: 614
Visningar: 32 378
Katt