• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Rejält_felskapad
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 121
R

Rejält_felskapad

Har visserligen varit väldigt inaktiv senaste tiden, men idag när jag loggade in möttes jag av detta meddelande.

845 olästa, totalt 1238 :eek:.

När jag loggade in för någon vecka sedan hade jag bara 3 eller 4 olästa pm. Nu har jag visserligen en dålig uppkoppling, men jag kom in och svarade ett pm, nu kommer jag inte in i min inkorg alls.

Sv: Hjälp!

Det ska ju inte ens gå att ha så många..... :eek: Vad händer om du loggar ut och sen loggar in igen?

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 359
Senast: Enya
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 272
Senast: Twihard
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 026
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Bästa kloslipen?
  • Uppdateringstråd 31