N
Nalle_Björnen
När jag köpte min häst förra året visste jag att han var lite nafsig av sig men det har blivit betydligt bättre! dessvärre nafsar han fortfarande ute i hagen på sin kompis. Han fick en ny kompis i hagen förra veckan då han bet hål på den andra!
båda två står å nafsar på varann men det är bara min som verkar få in träffar. VAD SKA JAG GÖRA! han rids mkt,går ute mellan 8-16 varje dag. Jag har börjat försöka lägga ut halm och gömma morötter uppe i träden och liknande. vad kan man mer göra? lägga in mera grenar,granar? jag sa till hagkompisens ägare att köpa nån sprej man kan spreja på täckena. läste i nån gammal tråd att hårsprej var bra. kanske ska testa det...?
jag känner mig som ett monster då min häst får dåligt rykte men vad tusan kan man göra i en sådan situation. är det någon som har en häst som också äter täcken/äter hästar?
jag har knappast råd eller lust att köpa nya täcken till henne. som tur är peppar peppar har inget täcke gått sönder hittills!
MVH Nalle_björnen
jag känner mig som ett monster då min häst får dåligt rykte men vad tusan kan man göra i en sådan situation. är det någon som har en häst som också äter täcken/äter hästar?
MVH Nalle_björnen