Hjälper ni till på tävlingar?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare LinneaM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 38
  • Visningar Visningar 2 654
Sv: Hjälper ni till på tävlingar?

jag hjälper alltid till, iaf så ofta jag kan och helst på hopptävlingar!:) jag är banpersonal, framhoppningspersonal eller så hjälper jag bara till där det behövs...:)

På vår klubb får man funktionärsfika, ett rum där dom dukar upp fika så får man bara gå och ta när man vill, och så får man lunch och efter stortävlingar (speciellt efter GRS Horse Show) så bjuder klubben på pizza till alla medlemar som vart funktionärer under helgen och som hjälpt till att plocka undan hinden efter tävlingen.
Ibland kan man även få en hamburgare om man frågar efter det om man missat lunchen..:);)

jag älskar att hjälpa till men tycker inte om dom otroligt klädsamma (inte) västarna och kepsarna man måste ha på sig..;):angel:

Brukar hjälpa till i cafeterian och ropa in till framhoppningen.

jag har hjälpt till i cafeterian, banpersonal, prisansvarig, tidtagare, framhoppningspersonal, seketariatsansvarig (före, efter och under tävlingsdagarna), funktionärsansvarig. Senaste tävlingen kändes det som jag gjorde det mesta förutom att stå på banan möjligtvis då... (grymt underbemannade).

Jag hjälper typ till på alla lokal tävlingar vi har...Är nästan alla gånger på banan, roligt att se alla ekipagen ju :p :p

jag har hjälpt till i cafeterian, banpersonal, prisansvarig, tidtagare, framhoppningspersonal, seketariatsansvarig (före, efter och under tävlingsdagarna), funktionärsansvarig. Senaste tävlingen kändes det som jag gjorde det mesta förutom att stå på banan möjligtvis då... (grymt underbemannade).

Jag känner igen mig själv i det där... :crazy: ;)

Jag brukar vara prisutdelare och protokollhämtare samt att jag tapporterar resultat till speakern och ibland är jag i sekretariatet...mycket på en gång men det är det värt för det är jättekul!!!! vet inte någon direkt förmån men vi brukar på lunch och fika...;)

jag har nog gjort allt, utom att tävla själv. men det är både detena och det andra i både dressyr o hoppning.
mest för-, tävlings-, data- och efterarbete.
Sedan jag flyttade till stockholm har jag inte ägnat mig åt nåt sånt arbete.

brukar också vara lite överallt, banpersonal, in & ut släpp, stå på framhoppningen osv..

Självklart hjälper jag till på hemmatävlingarna, när jag själv inte tävlar. Jag har haft lite olika uppgifter.

Har varit flaggare på en hopptävling för länge sedan. Idag var jag hinderdomare på en terrängritt. Spännande :)

sekitartatet och räknar protokoll :D Och så är man ju självklart med och hjälper till några dagar innan och fixar "pinnarna" som resultaten står på :rofl: När jag är med själv och tävlar hjälper jag bara till där det behövs om det skulle råka vara så.. :)

kansli, protokollräknare och på banan har jag varit. Vill INTE vara tidtagare el flaggare. Glömmer bort mig. Blir lätt och titta på ekipaget ist:crazy:

ja jag brukar hjälpa till på våra hemmatävlingar.. med typ allt!
igår hade vi tävling då satt ja i sekreteriatet och tog betalt och titta på papper och räkna poäng osså sprang jag med protokoll oxå.
va dressyrtävlingar

jag har suttit i collectingring(framridningsbana) alla tävlingar i år på örnäs + många fler

kl. Hjälper oftast till på våra hemmatävlingar, om jag inte är ngn annan stans å tävlar el. sådär. Hjälper till där det behövs typ, :p

kl

Jag brukar hjälpa till så ofta som jag kan! Har mest varit springare och insläpp på dressyrtävlingar, varit flaggare också på hopptävling. Min pappa brukar också hänga på och hjälpa till, han brukar oftast vara parkeringsvakt eller så.

Sen så håller min pappa på att arbeta fram ett sätt att fixa med protokollen med på voltigetävlingar, så han brukar sitta i sekretariatet och räkna poäng o fixa när vi har tävling, och han "lånas" ofta ut till sekretariatet när andra klubbar har voltigetävlingar. :D

Jag har varit funktionär på en hopptävling på ridskolan. Jag fick då släppa in/ut ekipage från framhoppningen samt släppa in dem på banan. :D

Liknande trådar

Tävling Hästaveln går ju framåt med individer avlade för tävling, men är jag ”gammalmodig” som tycker det känns lite fel att starta två dagar i...
Svar
13
· Visningar
1 070
Senast: Freazer
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 768
Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
222
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka