Hjärtslag tjej/kille

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare FridaJ
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 8 032
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hjärtslag tjej/kille

Girasol skrev:
Däremot har barnen varit näst intill lika stora vid födseln.

3110g 48 cm (pojke)
3095g 48 cm (pojke)
3015g 47 cm (pojke)
3105g 48 cm (flicka)
OJ vad jämstora de var!!

Min bebbes hjärtljud låg inte under 148 en gång under dessa nio månader snittet var nog snarare strax över 150 slag / minut. Ut kom en lång kille för 12 dagar sedan så det där med hjärtljudsfrekvensen stämde inte för oss.

Vi var i övrigt rätt övertygade om att det skulle vara en tjej så vi blev lite förvånade när det visade sig vara en kille haha

tydligen så verkar det inte stämma på de flesta :(

jag är också så pass övertygad om att jag har en liten flicka i magen så jag nästan törs köpa rosa bebiskläder! hihi
vi får väl se om jag blir lika paff som du! :rofl:

Vår dotter låg aldrig under 144 i hjärtljud så på oss stämde det!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 624
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Det är lite roligt att jag startade en tråd, skrev inte färdigt i originalinlägget men tråden fick god fart ändå... 😁🙈 Tråd 'Mens'...
Svar
3
· Visningar
692
Senast: pajaztar
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 009
Senast: Badger
·
Övr. Barn Behöver tips på vattentät (inte bara vattensvvisande, det funkar inte i slasket) längre vinterjacka till 9-åring. Storlek 134/140...
Svar
5
· Visningar
538
Senast: AlinaT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka