bananabambi

Trådstartare
Hj\'lp!

Vad har jag tryckt p[ f;r knapp!

Vafan, tangentbordet fungerar inte. Det blir bara en massa [';--_0, vet ni_ Fr[ge trecknet fungerar inte...

Re: Hj\'lp!

Ja, det finns nog n[got snabbkommando f;r det. Fr[gan 'r bara vilket det 'r och hur jag tar bort det...

Titta i kontrollpanelen. Det brukar finnas en ikon som anger tangentbordsinställningar.

:rofl: haha det brukar jag lyckas med ibland på jobbet och jag vet fortfarande inte hur det går till eller hur jag lyckas fixa det igen. Lycka till :)

//a

Du kan trycka på alt+shift så försvinner det.. Iaf ett tag ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
343
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
898
Övr. Hund Håller på att bli tokig på min nya trimmaskin. En Oster A6 slim. Är säker på att den antagligen är jätte bra. Men jag kan bara inte få...
Svar
8
· Visningar
2 786
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som... 2 3
Svar
56
· Visningar
11 012
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka