Bukefalos 28 år!

A

adnamA

Hur är det egentligen, måste man ha målsmans underskrift på anmälningsblanketten om man är under 18..?
 
Sv: Hm.

raderat
asdfjutjhgfdxz
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hm.

jasså.. men man blir ju inte kontaktad om man inte har det..? har jag aldrig blivit iaf. :p men då vet jag hur det ska vara. :)
 
Sv: Hm.

Måste man verkligen det?
Det har jag aldrig och ibland anmäler man ju sig via internet.

MVH Elin
 
Sv: Hm.

jag trodde inte heller att man behövde det men dom sa till mej en gång då jag hade glömt det "Målsman underskrift"
 
Sv: Hm.

Eftersom det står Namn vid utskrift på blanketten gäller inte detta vid anmälan via internet, dock ska namnförtydligande på målsman vara med. Så har jag lärt mig i alla fall. Samt att på internet vid de formul'är man fyller i via klubbarnas sidor så finns det väl (minns inte exakt, var ett tag sedan) att man ska skriva i namn på anmälaren (målsman när man är under 18).
 

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Jag ska anordna en kurs och tänkte att det vore smart att göra en digital anmälningsblankett dit alla kan anmäla sig via en länk...
Svar
10
· Visningar
481
Senast: Raderad medlem 68338
·
Hemmet Vi ska sätta upp en byggställning nu runt huset, vad gäller om tex grannbarn klättrar på den och gör sig illa? Räcker det att sätta upp...
2
Svar
36
· Visningar
2 885
Senast: Thaliaste
·
  • Artikel
Radannons Vi gör en serie för UR med kortfilmer på 9-10 minuter där vi möter idrottande barn/ungdomar från 9-10 år upp till 15-16 år - kids som...
Svar
0
· Visningar
833
Senast: Filmare UR
·
Kläder & Bli fin Finns det i dammodell? Själv börjar jag känna mig rätt uppgiven. Har testat mig igenom jackor på HM, Lindex, KappAhl, Åhlens Bikbok och...
Svar
12
· Visningar
654

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp