martha

Trådstartare
Cat.jpg

Sv: hmmmmm...

en nakenkatt verkar det som :crazy:
Vad får folk saker ifrån......FINNS det såna här??

Har aldrig sett något liknande. Frågan är VARFÖR hon gör som hon gör med kattstackarn. Hon ser ju dessutom rätt nöjd ut. Sjukt!

Nakenkatter är inte speciellt ovanliga i Sverige idag, även om det är en av de mindre raserna. Frågan är varför en kattdomare behandlar en katt på det där sättet? Hade det varit min katt hade jag nitat människan....

Sådär kan man göra med min ena kattgubbe utan att han bryr sig - han har ungefär sådär mycket överflödig hud också. Men den där katten ser ju inte så himla nöjd ut :crazy:

Hmmm, men vad är vitsen med att föda upp en naken katt?????? Nu tror jag ju inte att din kisse är naken :D

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 174
Senast: Asko
·
Övr. Katt Jag har haft problem med getingar på min uteplats. Varje år spreyar jag med radar i hålen i teglet för att de inte ska bygga bo. Det har...
Svar
9
· Visningar
361
Senast: LadySara
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 103
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
32
· Visningar
1 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Torrfoderdjungeln..
  • Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m

Hästrelaterat

Tillbaka