Hög veterinärräkning, hur gör man praktiskt eg?

Just för sånt bör en ha ett fint sparkapital. Det har inte jag, jag har kreditkort. Som mest har jag löst ut hund för 15.000:-. Det brukar som ordna sig.

Fiorano-konstant levandes på ruinens brant men det löser sig😅
Jaja så har jag levt i 100 år och jag lever än 🤣
 
Jag har djurambulans i min försäkring. Sen har jag 30 min till närmsta sjukhus. Jag funderar på att flytta men just det där att ha nära djursjukhus kan jag tycka är viktigt så kanske jag inte borde flytta :D
 
Finns ju djurambulans. Det har jag i min försäkring.

Jag har djurambulans i min försäkring. Sen har jag 30 min till närmsta sjukhus. Jag funderar på att flytta men just det där att ha nära djursjukhus kan jag tycka är viktigt så kanske jag inte borde flytta :D
Har ni också tillgång till djurambulans rent praktiskt?
I mitt område känner jag till en, med vagga. Bor inom 2 h från 2-3 dygnet runt öppna större kliniker.
 
Jag tolkade inte frågan som om det handlade om att ha råd alls eller ej, utan mer som om det handlade om direktreglering. Numer kräver inte de flesta kliniker betalt på plats utan man får faktura och då har man ju i allafall lite tid på sig att gräva fram sin buffert e d.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 726
Senast: lundsbo
·
Hästvård Min lilla tjej som alltid varit "frisk" har all världens trubbel med sin kropp :( Känner på mig att det här kommer bli långt. För just...
Svar
18
· Visningar
3 291
Senast: Nethril
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 735
Senast: Mirre
·
A
Ekonomi & Juridik Tja! Detta e väl inget nytt med alla förba.... problem med foderhästar. :crazy: Har själv hamnat i problem med ägaren till min...
Svar
9
· Visningar
1 539
Senast: Girasol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp