Högtalare till mobil

cambodia

Trådstartare
Jag skulle vilja ha en högtalare till min mobil så jag kan spela musik hemma utan lurar, och också kanske ha den som radio.

Jag tänker mig något man ställer mobilen i? Tycker mig ha sett det. Men jag kan inget om sånt här!

Vill förstås ha bra ljud! Men inte för dyrt. Och helst inte heller något som måste laddas…

Vad har ni för tips?
 
Sonos har jättebra ljud och körs via blåtand. Vi har i alla rum och har köpt samtliga på blocket/marketplace men ska man bara ha en så tycker jag att de är värda pengarna. Sladd i väggen så behöver inte laddas.
 
Alltså tyvärr, Sonos var lite utanför min prisklass… fler tips?

Jag har en Luxor köpt på ICA som jag är nöjd med. Inte den bästa men ok pang för pengarna (med rabatt var det 6-700kr, det var länge sedan så jag kommer inte ihåg). Jag har också en mini från JBL som har fantastiskt ljud för storleken. Jag använder den i bilen, dels för att min bil har ingen blåtand och dels för att någon kan ha råkat spräcka högtalarna :angel:

Mitt råd är att koppla in din telefon på de du är intresserad och kolla hur de låter (ICA fick lyssna på Sabaton :angel:). Kom också ihåg att det är på hög volym bristerna hörs mest, dvs ska du inte kräma på ordentligt så brukar lite enklare varianter duga.

Min nästa blir antingen en Sony eller en större JBL. Generellt tycker jag Sony ger bra pang för pengarna även när det gäller ljud.
 
Jag skulle vilja ha en högtalare till min mobil så jag kan spela musik hemma utan lurar, och också kanske ha den som radio.

Jag tänker mig något man ställer mobilen i? Tycker mig ha sett det. Men jag kan inget om sånt här!

Vill förstås ha bra ljud! Men inte för dyrt. Och helst inte heller något som måste laddas…

Vad har ni för tips?
Vi fick en sån här i julklapp från jobbet. Oväntat bra. aJazz QI.

1663914975080.png
 
Kanske ett värdelöst tips för osäker på pris men fick en wonderboom med vid telefonköp för 5 år sedan, väldigt nöjd med den! Tappat i golvet flera gånger och spillt mycket målarfärg på, fortfarande lång batteritid (hinner aldrig ladda ur innan jag känner att det är dags att ladda), aldrig meckigt att koppla till telefonen. Finns kanske ett gäng begagnade då de som sagt följde med vid telefonköp.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
849
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
402
Senast: sthu
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 192
Senast: LiviaFilippa
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 585
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp