Bukefalos 25 år!

Hööks Stövelskaft

L

LabeRt

Är det någon här som har såna och vet hur de är i kvaliten?

S

spoff

Jeg har også. Har svarte. De har blitt litt grå pga slitasje, men er ellers fine. Med tanke på prisen bør jeg absolutt være fornøyd!

L

LabeRt

Okej, för jag har ett par scan-horse men jag tycker att dom är för stela fastän jag har haft dom sen 2000.. Men jag har ju inte använt dom så mycket heller då.. Tycker att dom på Hööks va lite mjukare.

O

_otursbarn_

det låter inge bra..men jag vet inte..får väl åka å klämam på dom lite :smirk: :)

Liknande trådar

Utrustning Hej, jag ska sambeställa med en kompis från Hööks och det blev lite bråttom. Hur många kg hö får man ner i en norma höpåsel vs XL-påse...
2
Svar
20
· Visningar
932
Utrustning Behöver få lite tips på sadel som kan passa en häst med lite manke, bred (ca 110 grader), platt och relativt rak. Har tidigare haft en...
Svar
10
· Visningar
432
Utrustning Jag behöver köpa ett nytt täcke, men vet inte vilket jag ska ta. Det ska vara regntätt. Runt 50g foder Finnas avtagbar hals Blankt...
Svar
6
· Visningar
547
Utrustning Jag har letat efter helt syntetiska ridstövlar och har hittat Ariat Ascent Tall (finns bland annat på Hööks). Jag tycker de är enormt...
Svar
0
· Visningar
307

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa pannlampan?
  • Höstens bantningstråd

Omröstningar