Bukefalos 28 år!

Hööks svarta termotäcke

P

piggis_83

Det som går upp en liten bit på halsen.... Nu är det bara 2 veckor kvar till Globen, jag o min polare planerar ett besök hos Hööks i Sthlm när vi ändå är där.... Är på jakt efter ett lite tunnare termotäcke o undrar om Hööks kan vara något att ha? Hur är det i passformen, ni som har det?
 
Jag har det till min häst och är jättenöjd. Kanske nååågot stort i storleken. Det sitter annars jättebra.
 
Jeg har det og er veldig fornøyd. Synes det er ok i str. godt og varmt, har ikke så kaldt enda her at jeg har brukt det noe særlig men. Snyggt er det også :)
 
Kan bara säga att det är jättebra! :banana: :bow:

Det är nog inte så mycket fyllning i det. Lätt är det iaf och det ligger jättebra på min häst, som har annars svår passform!

Kram Favina :bump:
 
Tack! Kanske ska införskaffa ett sådant då. Bra om det inte är så tjockt, är ute efter ett lite tunnare termotäcke.
 
jag köpte mitt termotäcke på EKO. Är jättenöjd med det! (inte halvhals, men annars rätt likt Hööks termotäcke)
 
Har det är super super nöjd! Det är inte speciellt tjockt men funkar super, sitter hur bra som helst! lite stor på storleken! :love: :love:
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 318
Senast: JennyLz
·
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
395
Senast: Glimra
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: ryujaneiro
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 054
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äter hundar småfåglar?
  • Hundbeteende
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp