Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Använder mest svart annars jag så då hade plommon funkat, men svart kommer bli kanon! :)
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Tittade på den jackan på "min" butik. Tänkte köpa tills jag provade och fickorna släppte bara man stack ner händerna. Provade två till för att se om det vara ett "måndagsexemplar", men samma sak.
Spelar ingen roll om den är billig och snygg, att börja sy i en ny jacka är inte vad jag kände för. Så den gick bort.
Blev en hel del annat ist. (Ungefärliga priser)
* rosa Lena Furberg schabrak 95:- (var ute efter det turkosa, men det var slut. Fast om någon har ett som ni vill bli av med så hojta. Allround strl full)
* mörkblått Lena Furberg schabrak 98:-
* lila regntäcke 150:-
* brunt clairidge house träns med bett på pannbandet 240:-
* röd grimma med fleecefodring 29:-

Mer än nöjd :)
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

*KL*

Jag var in i Uppsala idag. Ganska klent med grejer kvar. Köpte ett schabrak för 49 kr men det var allt. Dock fanns det mer innan, en kompis köpte både ett lila schabrak och ett JH ländtäcke då. Ingetdera av dem fanns nu.

Parkasen det pratats om här fanns i två färger och flera ex men kollade inte så noga på den.

Fanns en del schabrak men mest i trista färger (svart/marin/beige), lite blandade täcken i uddastorlekar. En hel del träns träns men inte ett enda svart i storlek ponny. Några martingals & förbyglar (inkl en jag ville ha men budgeten är för ansträngd av veterinärräkningar). Väldigt lite mot hur det brukar vara måste jag säga?
Ridkläder kikade jag inte på, hundgrejer fanns en massa bling och rosa reflexkoppel osv. Reflexboots till häste och orangea boots fanns också på rean. Men var typ allt jag såg.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Var du ute efter ett svart i ponnystl?

Jag köpte ett poseidon pullarträns i ponny men tror det blir för litet för min så köpte även ett i cob och ska prova på honom imorgon.
Jag har en C-ponny med lite nättare huvud som normalt har ponny i träns men detta var lite litet i stl (welshponny av cobtyp).
Passar inte ponnytränset så kan du få köpa det av mig. Tror det gick på 214 kr.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Var du ute efter ett svart i ponnystl?

Jag köpte ett poseidon pullarträns i ponny men tror det blir för litet för min så köpte även ett i cob och ska prova på honom imorgon.
Jag har en C-ponny med lite nättare huvud som normalt har ponny i träns men detta var lite litet i stl (welshponny av cobtyp).
Passar inte ponnytränset så kan du få köpa det av mig. Tror det gick på 214 kr.

Japp, ett billigt tänkte jag (jag måste byta pannband). Dock vill jag inte ha pullar tyvärr (ska ha det till unghingsten, så låter som det skulle passa annars, welsh, b-ponny)
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Det var synd annars tror jag det hade passat bra storleksmässigt. Min har annars innersta hålet på sina ponnyträns men hade nog fått ha yttersta på detta.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Tittade på den jackan på "min" butik. Tänkte köpa tills jag provade och fickorna släppte bara man stack ner händerna. Provade två till för att se om det vara ett "måndagsexemplar", men samma sak.
Spelar ingen roll om den är billig och snygg, att börja sy i en ny jacka är inte vad jag kände för. Så den gick bort.
Blev en hel del annat ist. (Ungefärliga priser)
* rosa Lena Furberg schabrak 95:- (var ute efter det turkosa, men det var slut. Fast om någon har ett som ni vill bli av med så hojta. Allround strl full)
* mörkblått Lena Furberg schabrak 98:-
* lila regntäcke 150:-
* brunt clairidge house träns med bett på pannbandet 240:-
* röd grimma med fleecefodring 29:-

Mer än nöjd :)

Och här kommer en samlad bild på allt, ihop med en tacksam pålle :p
576578_10151938620313789_1484037104_n.jpg
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

KL

Är det någon som vet hur lång tid det brukar ta för paketet att komma fram?
Kolli-nmret funkar inte och just nu står det "paket till butik" som status. Jag beställde när rean släpptes så det det borde ju vara framme.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Beställde på natten precis när rean startat och jag har heller inte fått mitt paket än. Det är nog, minst sagt, mycket att göra just nu..
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Beställde också direkt rean började, och har ej fått ännu men dom har nog haft mkt att skicka ut :)
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Kl

Jag beställde också precis när rean släpptes, en halvtimma efter. Och jag har inte heller fått mitt paket. Räknar med att dom har fullt upp så det dröjer nog några dagar till minst.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Jag fick avi att mitt paket finns att hämta idag =) Beställde oxå direkt på natten när rean startade
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

jag beställde ett paket direkt när rean drog igång typ efter kl 24....och så beställde jag ett till två dagar senare. Det knepiga är att paket två har kommit fram idag men paket ett är inte ens skickat :cautious:
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Beställde också nästan direkt efter att rea släptes.

Jag ska maila dem och fråga.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Skönt att flera sitter i samma sits! ;-)

Jag är ju mest ivrig på att få mina saker, men det vore kanske bra med ett preliminärt leveransbesked. Jag får heller inte kollinumret att funka på postens sida. Trodde bara det vara att slå in den 8-siffriga koden som kommer med orderbekräftelsen, men då säger bara Postens hemsida att det inte finns något paket med den koden. Är det jag som fattat fel, slår man in den på något annat ställe?
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Om du går in på posten.se så ser du att dom haft problem med brand så det är svårt att spåra vissa paket just nu.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Ja, det har jag förstått men eftersom den tjänsten var uppe så trodde jag den funkade. Men det är klart, kanske fungerar den inte prickfritt ännu. :)
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

*kl*

Igår fick jag mitt paket, beställde också när rean började.

Atlanta ridbyxorna får åka tillbaka, dom var lååååga i midjan och inte sköna. Terrängskydden lär nog bli för långa, ska åka till stallet nu och prova. Kilkee i full kan nog också bli för stort :(. Det är så svårt när hästen ligger mellan cob och full i träns och grimmor! Såg att Ardmore (hette det så?) tränset kom ut på rea nån dag efter, damn! Det hade jag velat ha. Tänkte jag kunde beställa det i cob om Kilkee full blir för stort men nu är det ju borta :(.

Jaja, återkommer strax :)
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 446
Senast: JennyLz
·
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 699
Senast: G-uldlock
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
2 697
Senast: Piglet
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp