hööks vintertäcke?

K

kjelin01

nu är det så att jag köpt hööks vintertäcke exclusive till min pålle.

men jag blir osäker när det sägs att det är så dålig kvalité?

men jag köpte ju det dyraste...

vad tycker ni?
har jag gjort ett kopiöst dåligt köp? :(
 
Min höll jätte bra förra vintern. Hästen var alltid torr och fin :smirk:
 
Är det det mörkblå/ljusblåa med halstäcke, tillverkat av 2520D nylon som vi "pratar om"?

Om du har gjort ett dåligt köp? Det kan jag inte svara på, men jag vill också veta!!! Funderar också på att köpa det. Har inte hört att det skulle vara av dålig kvalité. Kan det vara det när det är i 2520 Denier? :confused:
 
ja, det är det blå/vita emd avtagart halstäcke.

jag tänkte att när det är så mycket finesser, och grejer så är det nog bra.

det är ju samma saker, material som andra märken... :confused:
 
Jag fatta också det men skillnaden är inte stor på dem är typ färg och ev lite små detaljer. Har kollat på de för i år samma märke vikt mm
 
jag tycker du gjort ett bra köp. en häst jag hade hemma här på inridning förra hösten/vintern hade det dära täcket. fast i en annan färg. annars är det samma täcke! det var jättebratycker jag. hästen var alltid torr och fin under och det läckte itne det minsta. inga revor eller liknade bra täcke enligt mig!
 
Jag har aldrig haft några problem med Hööks täcken och jag har inte köpt de dyraste, tvärtom.
Den enda gången jag har blivit besviken på täcken var när jag köpte ett Shires regntäcke. Hästen hade trasigt det på tre dagar.

Jag har precis köpt ett regntäcke på Hööks och tänkte köpa vintertäcke nästa månad

Apo
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 243
Senast: Squie
·
Relationer Jag jobbar på kontor och en av mina närmaste kollegor sedan 15 år tillbaka ska sluta. Vi umgås inte privat men har haft väldigt kul ihop...
Svar
10
· Visningar
1 074
Foder & Strö Hej, har en häst som är lite dålig i magen från och till. Har gett henne proferm men nu när det börjar ta slut hade jag tänkt köpa in...
Svar
5
· Visningar
586
Senast: lillan222
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 038
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp