Hösilage analys?

J

Jennifer Nilsson

Hur gör man när man vill göra en analys? var skickar man det osv.
Tänk om värdena är skitdåliga? gud vad nervös jag blir...
Tacksam för alla svar!
 
Sv: Hösilage analys?

För att göra en analys av ditt hösilage kan du vända dig till Analycen. De gör analyser av foder. Där kan du får tips om hur du ska göra och även beställa emballage (påse+kuvert). Jag tror de har en hemsida, kolla google ellernåt sånt. Lycka till. :bump:
 
Sv: Hösilage analys?

Granngården brukar ha påsar för att skicka höanalys i. Åtminstone fick jag en därifrån när jag skulle göra. Då fick man med en instruktion också om HUR man skulle ta höet.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Tyvärr måste jag skicka efter hösilage i 300-250/kg balar från annan del av Sverige pgav årets dåliga skörd. Har hittat nytt på annons...
Svar
0
· Visningar
443
Senast: Plantan
·
  • Artikel
Hästnyheter Min fråga gäller ”undanhållande av information” och om eller hur det kan appliceras i mitt stall. Vi har sedan vi flyttade in, vid ett...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: Gunnar
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
264
Senast: Ponylove
·
Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
459
Senast: misswilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp