Högsta Procent?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare emeliez
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 69
  • Visningar Visningar 8 819
Sv: Högsta Procent?

Vad dålig jag känner mig :S Alla har typ ngt på 70 %...
Själv kommer jag här med 65 % som jag är jättenöjd med ;)

60 % i LB:1 :angel:
(var på ridskolan med ridskolehäst)

ska väl senare i vår debutera med "mina" hästar (som jag är medryttare på) o då ska jag bannemig jobba så jag får upp min "högsta procent" :devil:

77% LA:1 (fast det var klubbtävling, haha! men jag vill la vara med och "flasha" lite!)

70% deb. fälttävlan
68% lätt klass fälttävlan, allt med liten tjock c-ponny ;)

74,48% i LB:1

Även om det inte är det högsta är jag dock väldigt nöjd med 68% (70%, 64%, 70%) i FEI:s Inledande på en nationell tävling. :bump:

Min första start på min nya häst var en LC:1 då jag red in på 71,48%, 40 poäng före tvåan. Har sen aldrig ridit en LC igen. Kändes som att det va för lätt för oss.

mest poäng på regional start var 68,48% (LB:3). Ligger normalt på mellan 60%-70%, allt därimellan.

Älskar att tävla!!

Lycka till alla tävlingsryttare.

MVH Jennie

Liknande trådar

Övr. Hund Letade, men hittade inte tidigare försäkringstrådar. Förra året höjde Agria försäkringspremien med 30 procent, kanske för att jag... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 408
Senast: Stinaxkatt
·
Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
2 084
Senast: cili
·
Dressyr Vad är era bästa tips för att peppa ridskoleryttare (eller tävlingsovana privatekipge) att våga anmäla sig till klubbtävlingar i dressyr... 2
Svar
27
· Visningar
2 152
Senast: Lady_S
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 729
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka