Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
det skulle jag vilja ha till min häst! han bara drar runt allt på marken och har käkat upp mina hönät.
gärna en längre/smalare, typ 2 meter lång så den täcker en vägg så att säga...
någon som vet om det finns eller måste jag börja snickra?
Jo men varför inte haha
Kanske i oförsig inte skulle vara så kul för tv-tittarna att titta på när dom monterar upp en höhäck men vaddå, då får dom väll tapetsera eller nåt på en gång då. Hmmn ställa en Jacuzzi i nåt hörn eller så också kanske *harkel* haha.
Jag vet ett ställe som säljer höhäckar för 350 kr eller 375 kr stycket fast det är väl bara 50 x 50 cm skulle jag tro. Finns i hörnmodell och som man kan sätta rakt på väggen
Jag läste väl inte ordentligt Min är väl mer som ett foderbord Men de får bättre ätställning i den där Tyvärr drar min häst ut maten ofta iaf. Hon blir lite.. hum... arg ibland...
jag tror min häst skulle massakera något sådant på två-tre mornarn (han har bråttom ut ) så jag tror alternativet jag hittar bör hänga hyffsat högt upp haha. han är... tokig.
Juridik & Ekonomi Finns det andra bröstarvingar? (=Har du syskon?) Isåfall måste de kompenseras eftersom att de har rätt till åtminstone sin laglott och...