Breccia_

Trådstartare
det skulle jag vilja ha till min häst! han bara drar runt allt på marken och har käkat upp mina hönät.
gärna en längre/smalare, typ 2 meter lång så den täcker en vägg så att säga...
någon som vet om det finns eller måste jag börja snickra?

Sv: höhäck

njae, jag känner inga snickare :p
får sätta upp det på listan över vad för grabbar jag ska dejta :rofl:

Haha ja det får du allt göra ;)

Annars får du ta dit Roomservice eller nåt så dom kan ta o göra en höhäck åt Wille. Hihi. :D

Jo men varför inte :angel: haha
Kanske i oförsig inte skulle vara så kul för tv-tittarna att titta på när dom monterar upp en höhäck men vaddå, då får dom väll tapetsera eller nåt på en gång då. Hmmn ställa en Jacuzzi i nåt hörn eller så också kanske *harkel* :D haha.

Undrar hur dom skulle reagera om du mailade :D *asg*

Jaaa tapeter, fyfan vad rolig :D
Och typ klinkers på nederdelen av boxen :rofl: Fan så hett.
Kanske en liten läshörna?

O tänk dig den klinkersen när Wille får ett litet utbrott för att kvällsmaten inte kommer tillräckligt fort och sparka lite granna? :p

men klinkers är ju sånt där som håller hur bra som helst, eller har jag blandat ihop det? kakel spricker o klinkers håller?

Jag vet ett ställe som säljer höhäckar för 350 kr eller 375 kr stycket fast det är väl bara 50 x 50 cm skulle jag tro. Finns i hörnmodell och som man kan sätta rakt på väggen

oj den där satt långt ner! eller?
jag tänkte mig en sån som är som "galler" som sitter ganska högt upp på väggen. typ. fast jag kanske är ute o cyklar :o

fröken skåne: men det är ju så litet, hur mycket får man plats med i dom eg.?

ett ställa jag pryade på hade klinkers i spolspiltan och jag har för mig att det var för att det var enkelt att spola av OCH höll?

Jaa. Görhett. :D Och tänk vad avundsjuka alla andra hästar kommer bli. Och du - du får inte glömma plasma tv:n ! ;)

Jag läste väl inte ordentligt :p Min är väl mer som ett foderbord :D Men de får bättre ätställning i den där ;) Tyvärr drar min häst ut maten ofta iaf. Hon blir lite.. hum... arg ibland...

jag tror min häst skulle massakera något sådant på två-tre mornarn (han har bråttom ut :p ) så jag tror alternativet jag hittar bör hänga hyffsat högt upp haha. han är... tokig.

Liknande trådar

Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 599
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
458
Senast: warg
·
Utrustning Jag har börjat kika på täckeshängare och ser att de flesta verkar vara av sk bygelmodell. Visserligen går ju många att dra ut och göra...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
389
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka