Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, jag känner till det, men det är inget välkänt märke.
Gå in på http://www.cwdsellier.com/EN/index.php så kan du kontakta dom, de har listor med vilka butiker i världen som har deras produkter.
Köpte du den ny då? Tolga har ju flera modeller så de jag hittade kanske var deras dyraste, men de hade sadlar som kostade knappt 10 000 holländska gulden, vilket är närmare 40 000 svenska.
Jag köpte min helt ny här i Sverige direkt av Tolga. Jag har en hoppsadel som är underbar men jag tror inte att den är "speciell", den är nog en av deras vanliga sadlar, det kanske är det mer speciella som kostar så mkt..oj då det blev lite omständigt...
Jag vet inte om det är specialbeställningar som kostar så mycket, men när jag pratade med en ridaffär i Holland (2004) sa de att de hade bl.a. Tolga och sa att de kostade si och så mycket. Men jag frågade aldrig om det gällde specialbeställningar, men det måste det nästan ha gjort.
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...