honey comb rug från horsepower

D

Dumle

ett våffeltäcke från hööks, kostar 349kr.
någon som har det?
hur är dom i storlekarna?
kvaliteten?
är det värmande? (att ha som stalltäcke när det blir varmare på natten)
passform?

mvh D
 
Sv: honey comb rug från horsepower

Jag var och kände på det idag och det kändes väldigt tunt. Inte särskilt värmande tror jag, möjligtvis ett svett-täcke vid sommarväder.
 
Sv: honey comb rug från horsepower

Hööks våffeltäcken skulle jag inte köpa igen...
Köpte två av den gamla modellen blå-rutiga för kasnke två åtr sedan...
Jojo... det ena krympte minst 10 cm i tvätten. Tvättade det en gång, sedan var det bara att slänga. Tappade färgen med. Följde tvättråden ska aksnke tilläggas...
Det andra bleknade och förstördes också helt i första tvätten... Nä skittäcken är det!
 
Sv: honey comb rug från horsepower

Jag skickade efter ett sådant täcke och mera besviken kunde jag inte ha blivit. Man ska ha en häst med en rejäl bog om det ska passa (typ ardenner) samt materialet är ingen höjdare. Inget köp att rekommendera.
 
Sv: honey comb rug från horsepower

Polly_Mulle skrev:
Hööks våffeltäcken skulle jag inte köpa igen...
Köpte två av den gamla modellen blå-rutiga för kasnke två åtr sedan...
Jojo... det ena krympte minst 10 cm i tvätten. Tvättade det en gång, sedan var det bara att slänga. Tappade färgen med. Följde tvättråden ska aksnke tilläggas...
Det andra bleknade och förstördes också helt i första tvätten... Nä skittäcken är det!

Jag köpte ett precis likadant täcke, och mitt krymper också alldeles extremt! :crazy: Det var en aning för stort när jag köpte det, och efter tvätt så är det för litet! Men färgerna på mitt har faktiskt inte påverkats av tvätt, men så har jag ju inte kunnat använda det så ofta heller... :mad: For the record - jag följde också tvättanvisningar.
 

Liknande trådar

Utrustning Nya damen har en ganska bastant bog och bred, lite lågt ansatt hals. Hon har ett Amigo bravo regntäcke i 145 som sitter bra, hennes...
Svar
18
· Visningar
2 459
Utrustning Har ni några produkter som ni gillar lite sådär extra mycket? Som ni inte skulle klara er utan? Vad i sådana fall? :) Eller är det bara...
2
Svar
23
· Visningar
2 046
Senast: Efwa
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 216
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Nu är det dags, vintern börjar närma sig! Och det är ju ett träsk att försöka hitta ett täcke man både tycker är snyggt, funktionellt...
2
Svar
27
· Visningar
2 894
Senast: miiiiiiia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp