Hööks, Börjes, Nordpost - vad mer?

athena

Trådstartare
Finns det fler företag med postorder som säljer t ex hinkar och annan stallutrustning, inte bara sadlar, täcken å sånt alltså.

Sv: Hööks, Börjes, Nordpost - vad mer?

Hm, har just beställt från Hööks nu, och... Jag fick 10% rabatt på allting :confused:.

Fråga mig inte, letade efter info på hemsidan men hittade inget. Rabatten drogs inte förrän jag kom till kassan. Det var så här nära *måttar med tummen och pekfingret* att jag beställde ett täcke också bara för det men jag orkade hålla mig :D.

:D
Ja, man vill gärna ha mer när det visar sig bli billigare än man trott :angel:

Liknande trådar

Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 603
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
879
Senast: Lisen82
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 785
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur