hööks cavalettiblock

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Moja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 4 726
M

Moja

Någon som har sådana?
Är dom bra?
Dom är ju rätt billiga iallafall.

Varför jag gör denna tråd är för att jag hade tänkt o köpa sånna, och tänkte höra vad ni tycker om dom!

Sv: hööks cavalettiblock

De har sånna på granngården oxå, fast i fler olika färger.
jag köpte ett par mörkgröna där förra veckan då jag fick hem en rabattkupong på 100kr så då passade jag på.

jag vet inte om de är bra, har inte hunnit prova dem än, men de verkar vara väldigt smidiga.

Tycker det är så dyrt med sånt där så jag gör hellre själv! är ju inte så svårt(speciellt inte om man har ihop det med en snickare:angel: ).

någon bild på några som du gjort själv? :D

hur mycket kostar dom på granngården? :P

någon bild på några som du gjort själv? :D

Har än så länge inte gjort några själv men finns ju massvis av sett man kan göra det på. En "stubbe" med hål i, en låda med hål i t.ex. Har även sett något hemmabygge här på buke som var jätte smart, har sparat bilden på den men vet inte om jag vågar visa den här, "tillverkaren" kanske inte tycker om det. Men du kan ju alltid PM:a.

Jag har gjort en hel del egna hemmabyggen men det blir inte lika bra, eller så är jag kräsen och tycker att det ser mycket bättre ut med köpta saker.
men jag hade faktiskt tänkt göra en annan variant, jag ska visa den i hindertråden sen.

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 006
Senast: Tora
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
977
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa En kompis är hemma på dagarna med sjukbidrag. Hon o hennes sambo har en 1 1/2 årig blandras tik. Denna klarar inte alls att vara ensam... 2
Svar
28
· Visningar
2 486
Senast: Ginne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka