Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

tycker att kopian är så ful. det finns equi theme hjälmen till mycket bättre priser i andra butiker.

KL

Jag ska i alla fall investera i ett helt gäng av de billiga nya skydden (4-pack)! Superbra till vardags ju, och så behöver man inte gråta så mycket om man tappar nån på en ridtur. :)

Jag knäpper så under insekts-årstiden, för att jag inbillar mig att hästen lättare ska kunna vifta bort flugor om det är fritt fram ända fram med svansenviftningen :D

Annars brukar jag knäppa i kors, eller såsom hööks knäppt fast man snurrar ihop remmarna också så de inte ligger emot benen.

Lite (ganska mycket ;)) utanför trådämnet men ja så brukar jag också knäppa :D
haha har hört att de kan få skav av att man knäpper i kors också, haha jag är lite nojig kanske men jag tycker också det sitter fast bäst om man "snurrar ihop" dem :)

*kl*

Beställde Luxury fleecetäcket och det gråa ylleridtäcket idag, ska bli spännande att se hur de sitter på skrutt ponnyn när de dyker upp.. Återkommer :)

Är det fortfarande ingen som har någon erfarenhet av hööks läder? :angel:

Jag skrev en tråd om det för nåt tag sen (i vintras/tidig vår), att jag blivit VÄLDIGT positivt överraskad flera gånger av deras läder i Claridge House-serien. Mjukt, fint och tja, super på alla vis.

Lädret i de snorbilliga grejerna, t ex tränset som kostar 189 kr i årets katalog och 179 i förra är precis lika kasst som priset antyder.

Jag var in idag, och köpte det rutiga ländtäcket (svart/rött) och - men enbart pga att det var billigast och ofodrat - det där stjärntäcket. Shettisen lär aldrig förlåta mig - å andra sidan kommer det vara lerbrunt snart ivf ;) (Inte hunnit prova än dock).

http://a.imageshack.us/img713/9867/landtacke.jpg

http://img840.imageshack.us/img840/6634/stjarntcke.jpg

*KL*
Tror den kostade 599 på ponnysidan och 499 på förbygelsidan, eller om det var 499 och 399. Iallafall. Undrar hur mycket den egentligen kostar?

Den säljs för det billigare priset (499:- tror jag det var). Tryckfelsnisse har varit framme...
:)

Tråkig vinterkatalog i år :( hittade typ inget jag gillade förutom täcken och de har jag ingen användning för ;/ kandaret såg fint ut på en reklambild men när jag såg det på hemsidan o i butik var det inte lika fint..

Fast det är OLIKA förbyglar ju? Kolla på dem så har de inte samma artikelnummer och de ser INTE likadana ut, bara samma modell.

nej det finns en med vit resår och en med brun och den med brunt finns både på häst och ponny sidan fast har två olika priser (och dom har samma nr)

Inte i min katalog? Där är den med brun resår 499 kr på båda ställena. Knepigt? Därför jag trodde det var de som är på bild på häst, dvs på ponnysidan den med brun resår och på hästsidan den med vit resår, som jämfördes.

Men konstigt det står olika i olika kataloger med (illa nog det är olika pris)

i katalogen på hemsidan så kostar den 599 på ponny sidan (sida 81, längst ner till höger, G) och på hästsidan 499 (sida 101, längst upp till vänster, D)

Ser det nu, knasigt, min papperskatalog har 499 på bägge sidorna. Tagen ganska nyligen i butik. Nånstans har jag den hemskickade, hmm, undrar var jag la den.. *går och letar*

Så, den står det faktiskt olika i ja. Förvirrande värre. Blev jag ju tvungen kolla hemsidan, där står det 499 (alltså på internethandlasidan)

Liknande trådar

• Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
22 638
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
2 936
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 952
Senast: Tilly_85
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 179
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V