Hööks höst/vinter 2014

Är det någon som har kvar, kanske förrförra katalogen från Hööks?

Köpte ett täcke på rean där häromdagen från equestrian men hittar inte min katalog :(
Ville bara se vad det stod om täcket.
Det är ett marinblått med röd och vit kant på. Vintertäcke/regntäcke?
Det heter Equestrian outdoor. Det står 100 GSM i det, betyder det att det är i 100 gram?

Köpte ett täcke på rean där häromdagen från equestrian men hittar inte min katalog :(
Det heter Equestrian outdoor. Det står 100 GSM i det, betyder det att det är i 100 gram?
GSM = Gram per Square Metre = gram/kvadratmeter. :)

Har katalogerna sen några år tillbaka men inte alla små reklamblas så fanns det i ett sånt så kan jag inte hjälpa dig.
Ska kolla i katalogerna när jag kommer hem.

• Gilla
Reactions: MM
Har googlat fram det till dig, men är osäker på om jag får länka. Så googla "Hööks 600145" så får du upp det på första träffen. :)

• Gilla
Reactions: MM
Var inne på hööks i umeå för första gången idag! :)
Köpte en ny ridhjälm + säkerhetsväst, så det blev en svart LamiCell Transformer och en Racesafe väst :) Känner mig så nöjd, men fattig :p

Kände även på Padova parkasen som såg så lovande ut på internet, men den kändes inte alls rolig :wtf:

Åh, Jag vill köpa amber jackan. Så himla fin på tycker jag, var inne och provade den idag och den satt så himla fint på.
Tycker dom har så stora storlekar på hööks dock... Köpte bara en hjälm åt sambon. Eftersom att Amber jackan kändes
så himla varm och just nu har vi sådan sommarvärme. Jag skulle vara frestad att använda jackan och få värmeslag. :rolf:
Bäst att vänta tills hösten kommer. :p

Sen så vill jag nog ha Corby kängorna att ränna runt med också. Såg så bekväma ut. :)

Men får någon vecka sedan köpte jag en grimma, JH Collections grimma Ferno. Marinblått, mässing och brunt läder. Kan det bli bättre. :love:

Såg att dom har sjuuukt billiga regntäcken nu, så får bli en express-sväng in.
Har inte tid egentligen men va fan :p

Jag spontanshoppade ett igår, men ska lämna tillbaka det, det passade inte.
Köpte ett Amigo Bravo 12 pony vintertäcke med avtagbar hals dock. Så nu är lillaknatten kittad för en vinter som klippt sen när det blir =)

Köpte detta i dag, kommer bli så snyggt på min pålle! :D
img_2248_540df244e087c33b17a26e6d.jpg

img_2250_540df3ef2a6b229a61f5faef.jpg

Tycker de schabraken ser för mkt utsmyckade ut i verkligheten. De kom till "min" butik förra veckan.
Däremot är jag sugen på fleecevästen. Men har köpstopp :(

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 442
Senast: Edla
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 621
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 029
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka