Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@KrullTroll
Tycker INTE du ska lyssna på den rationella delen utan ut å köp schabrak! Man lever bara en gångtyp
var lite sugen på ett nytt reflexländtäcke. vart väldigt förväntansfull på som nya. men va besviken jag blev. vart är reflexerna? en liten här och en liten där. i min värld så har ett reflexländtäcke ordentligt med reflexer. inte några små här och där som knappt syns![]()
Jag tycker det är så med alla reflexvaror, alldelens för lite reflexer!?
Dom svarar snabbt iallafall
"Hej Lisa!
Tack för ditt mail och din åsikt!
Tråkigt att höra att du tycker att vi snålat med reflexerna.
Till denna typ av produkter brukar vi använda fluorescerande material som också reflekterar ljus på ett bra sätt (ofta det som ses som gult eller rosa).
Förutom det så använder vi som sagt både kantband och andra detaljer i reflex.
Givetvis skulle man kunna använda mer, men det är även en kostnadsfråga. Till viss del handlar det alltså om en balans mellan funktion och pris."
Så man får väl sy på fler reflexer själv..
Ja det är nästan för stort tom för min stora nordsvensk..@Bison Tack! Precis som jag misstänkte kommer det att se ut som ett täcke på mina ponnier.
Dom svarar snabbt iallafall
"Hej Lisa!
Tack för ditt mail och din åsikt!
Tråkigt att höra att du tycker att vi snålat med reflexerna.
Till denna typ av produkter brukar vi använda fluorescerande material som också reflekterar ljus på ett bra sätt (ofta det som ses som gult eller rosa).
Förutom det så använder vi som sagt både kantband och andra detaljer i reflex.
Givetvis skulle man kunna använda mer, men det är även en kostnadsfråga. Till viss del handlar det alltså om en balans mellan funktion och pris."
Så man får väl sy på fler reflexer själv..
Jag älskar det där tränset och har gott och klämt på det sen det kom. En gång hade jag det tom med mig till kassan men då hade jag för lite pengar. Nån gång ska det bli mittEfter lite övertalning av mig själv så köpte jag detta idag:
![]()
Hoppas att det kommer vara snyggt på hästen, älskar pannbandetRider för det mesta utan nosgrimma men tänkte att det blir nog snyggt sen när vi ska ut på tävlingsbanorna
![]()