Hööks höst/vinter 2014

Nu har jag fått dom nya benskydden :love:

Stl M passade bra fram, men precis på gränsen.
Han har M bak med, tycker ni det ser ok ut med storleken?

img_20140730_141448_53d8e6702a6b226de51b6b61.jpg

img_20140730_142306_53d8e9242a6b2226e3fe063d.jpg

img_20140730_142230_53d8e96ee087c3335b39ba8e.jpg

img_20140730_142350_53d8e9c92a6b222bd65f5c39.jpg

img_20140730_142437_53d8ebc22a6b22122f4ff1c7.jpg

Kan du mäta hur höga skydden är ?

Blev tveksam till om dom ändå kanske är för höga....

Sh*t alltså :mad:
Då är dom för höga, hästen behöver 21, absolut max 22.5 cm.
Aaaaahhh, dom som ser så läckra ut och INTE är i vitt eller svart :( :mad: :cry:

Ja, dom är ju supersnygga!
Min häst får ha överseende med den cm som dom är för långa fram :p

jag kollade katalogen online och såg då att de höjt priset på GM aurora tränset..? :confused: jag köpte ett i vintras till min häst (har dock sålt det nu då jag köpte ett annat träns i falsterbo:love:) och då kostade det 799 kr, nu kostar det 829 kr?! :cautious: why? :idea:

Var inne idag. Har verkligen fått hindra mig själv att åka dit. Men idag funkade det inte längre :p
Blev ett av de nya turkosa dressyrschabraken, det med den vita hästen på, och matchande turkosa lindor (ej fleece)

Jag åkte förbi Hööks utan att gå in idag.. kände inte att jag hade råd hehe :angel: Det får nog vänta till nästa lön.. eller nästnästa :D

Är lite besviken på att Hööks har slutat sälja de fina beiga ridbyxorna. Jag köper alltid den där budgetmodellen som de har sålt så länge jag kan minnas. Sliter ut dem rätt snabbt, men fram tills dess sitter de alldeles utmärkt på mig. Nu måste jag köpa bruna ...

Kan man ha bruna ridbyxor till ett brunt schabrak?

(... frågar jag, som vanligen definierar ridkläder som "det som blivit för fult och trasigt för att användas i andra sammanhang".) :angel:

har bestämt mig för att köpa ett micklem träns, åkte till hööks i lösdags, hade inte kommit in men sa att det skulle komma i tisdags. Nu är det fredag kväll och fortfarande inte kommit. Nu när jag äntligen bestämt mig vill jag ha det NU och inte sedan. ja ja bara att vänta.

Det turkosa schabraket och turkosa lindor

Men satan vad snyggt! Har redan schabraket och stod och tummade på lindorna idag. Har aldrig haft sug efter lindor förr men nu :p

Nöjde mig istället med en likadant schabrak fast orange, två grimmor och fyra nya höpåsar som oxå vart orangea.
Blir perfekt till nya stallet med orangea då alla andra har ikeas blå. Bra med några som sticker ut i högen :D

Är så dålig med bilder, ligger redan efter så ska försöka bättra mig och fota allt :o:angel::up:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 442
Senast: Edla
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 620
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 029
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka