Ja håller verkligen med dig.Tyvärr är lagersaldofunktionen på den nya sidan mycket sämre än på den gamla. Synd, det var en riktigt bra funktion.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja håller verkligen med dig.Tyvärr är lagersaldofunktionen på den nya sidan mycket sämre än på den gamla. Synd, det var en riktigt bra funktion.
Ja för finns inte det du söker på nätet i rätt storlek. Kan du inte se om det finns i butik hellerJa håller verkligen med dig.
PrecisJa för finns inte det du söker på nätet i rätt storlek. Kan du inte se om det finns i butik heller![]()
Tror inte de tänkte hela vägen därPrecis![]()
Nya katalogen kommer ut 22 januari, och smakprov ur nya kollektionen finns på Hippsons websida.
sadelgjorden ser intressant ut, frågan är bara om den är så svängd som den ser ut.Länk: http://www.hippson.se/blogs/redaktionenspryltips/tjuvkika-pa-nya-hooks-katalogen.htm
Mina orangea ridbyxor var tydligen en nyhet, nu vill jag ju spana efter fler nyheter!
Blir tokig snart.
Vart kan man se lagersaldo på den nya hemsidan
Ja jag håller med. sedan undrar jag om verkligen rätt saldo kommer upp, för den storleken som hemsidan angav fanns inte kvar i butik men en annan fanns så det känns absolut inte trovärdigt.Du måste välja storlek på det som finns på hemsidan och sen ser du då om just den storleken finns i lager.. ingen annan storlek ser man.. helt idiotiskt
Ja jag håller med. sedan undrar jag om verkligen rätt saldo kommer upp, för den storleken som hemsidan angav fanns inte kvar i butik men en annan fanns så det känns absolut inte trovärdigt.
Jag gillade nosgrimman med repoch lindorna med bling Men alldeles för tråkiga färger. Hoppas det är massa andra nyheter med sen
![]()
Jag har "använt upp" nästan alla färger. Så nya får marinblått. Sjuuukt boring, men jävlar vilket urval och så lätt! (jmf med rött och lila som senaste två har/har haft)
OrangeSå kan du hjälpa mig leta
![]()
Min fux har fått en del grönt men jag tycker ombyte förnöjer men blått är ju tråååååååkigt så det kommer hon aldrig fåjag hade gärna sett de blingade lindorna i ljusa vår-färger.
På en fux. Jo tjena...![]()