Hööks kapson

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Matilda_o_Bonita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 067
M

Matilda_o_Bonita

Har börjat fundera lite på att köpta Hööks kapson med stoppat nos och panband. Någon som har någon erfarenhet av den? Bra? Dålig? Den kapsonen jag har har ett nosdel som är kort som för en arab, och grov som för en ardenner, och det är dubbla käkremmar och hästarna gillar den inte alls, så därför tänkta jag skaffa en kapson som är lite mindre och smidigare än det där stor-lilla åbäket. och på Hööks productbild ser kapsonen iaf smidig och lätt ut. Någon som har några erfarenehet av den?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
919
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är... 2
Svar
35
· Visningar
4 721
Senast: anna_panna
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka