Hööks klapperboots

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare vondutch
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 725
Sv: Hööks klapperboots

Okej, alltså en kostar 69, alltså för två kostar det 138, jag har tänkt beställa klapperboots, hade ju vart lite snopet om man bara fick en :p

Dom säljs en och en för att man ska kunna köpa tex en svart och en röd och sen blanda färgerna så man får två "randiga" boots.

Jo, men hade de sålt dem parvis så hade de som velat ha "randiga" boots fått köpa två par och haft ett par boots över...

Klapperboots finns att köpa parvis på andra ställen.

Jo, men varför inte sälja randiga direkt istället?

För då blir det en himla massa boots de måste sälja, det går ju att kombinera hur mycket som helst i stort sett. Tycker att det är bra att man kan kombinera färgerna som man vill.

Jo, men ändå, nää, jag får dra in till den lilla lokala affären här o se om de har ngra snygga "klappisar"

Ber om ursäkt, men måste säga att de var de värsta köp jag gjort. Beställde för att det skulle vara kul att matcha, men använde aldrig klapperbootsen då de var stenhårda och skulle garanterat gett stora skav. :(

Är de så dåliga ? Okej, men det var bara bra att du sa det, annars hade jag nog köpt i onödan :p

De är underbara. Att de e så hårda gör att det är i princip omöjligt för hästen att få ett balltramp. :bump: :bow:
Min häst har aldrig fått skav av dem och då är han ändå ett fullblod med tunn hårrem o känslig hud. :smirk:

okej, nu säger en att de är bra och en att de är dåliga, hmm aja, jag får väl köpa ett par och bilda mig en egen uppfattning :)

Fick du slippa kanterna på dem innan användning? Mina var så vassa att de skurit hål på påsen de låg i. Inget jag sätter på mina hästar. Finns så mkt bättre boots att dessa anser jag vara helt onödiga.

Det är ju bara att testa, man får ju lämna tillbaka dem om man inte vill ha dem.

Men då måste man väl betala frakt på dom igen ?

Och man kan väl inte lämna tillbaka något som ser använt ut?

Det låter ju bra iaf, men man kan ju köpa på Börjes också (iofs är de bara svarta)
är de lika bra? De är iaf mkt billigare, 79 kr för ett par.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 268
Senast: Silje
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
545
Utrustning Dessa säljs på Hööks. Är det någon som vet om dubbarna är i metall eller om de är gjutna i sulas gummi?
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Nebraska
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka