Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
För då blir det en himla massa boots de måste sälja, det går ju att kombinera hur mycket som helst i stort sett. Tycker att det är bra att man kan kombinera färgerna som man vill.
Ber om ursäkt, men måste säga att de var de värsta köp jag gjort. Beställde för att det skulle vara kul att matcha, men använde aldrig klapperbootsen då de var stenhårda och skulle garanterat gett stora skav.
De är underbara. Att de e så hårda gör att det är i princip omöjligt för hästen att få ett balltramp.
Min häst har aldrig fått skav av dem och då är han ändå ett fullblod med tunn hårrem o känslig hud. :smirk:
Fick du slippa kanterna på dem innan användning? Mina var så vassa att de skurit hål på påsen de låg i. Inget jag sätter på mina hästar. Finns så mkt bättre boots att dessa anser jag vara helt onödiga.
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...
Trädgård & Växter Som jag kallar det hönsmat precis som kirskål och maskrosor. Har jag höns? Nä men jag skyller på att 4h hönsen vill ha i sommar..... :D...
Hundavel & Ras Ännu en blandning jag Aldrig sett förut! När man tror man sett allt liksom. 😅
Malamute x Schäfer/pocket bully.
Tack och lov ser de ut...