Hööks Lädergrimma

Sv: Hööks Lädergrimma

om ni inte tycker att den är tillräckligt mjuk kan jag rekomendera ko-cao-line ( finns att köpa hos de flesta hästaffärer med lite utbud) det är rödaktigt i rärgen men det blir inte det när man smörjer. jag har haft lädersaker som har legat i flera år och blivit stela. en smörjning och sedan är det mer följsamt än vad det någonsin har varit! hur bra som helst! :banana: vet även en kille som använde det på sina speedway kläder för att få de mjuka. ett litet tips bara! :bump:

det var på internet jag såg det, gick in på butiker sen klickade jag bara på nån butik typ sundsvall då stod det så. :p

Jag har den! Köpte den igår.Jag tycker den var mjuk och jättetrevlig..ångrar att jag inte köpte två..en att ha till vardags och en till tävling..Jag ska ha den som fingrimma.

tänkte åka förbi Hööks imorrn och köpa en, alltid bra att ha som slite och släng grimma :)

Det behöver nog inte stå något om 150 kronor när man skickar efter saker, man expedierar inte order under 150 kronor.

snygg är den i varje fall, sugen är jag... men jag har redan fyra vardags-lädergrimmor och en snyggrimma....

Fy f*n säger jag bara!

Jag kollade på den idag, fy f*n vad ÄCKLIGT FUL den är! Har de gjort de i mörkret eller nått, färgerna matchade inte överhuvudtaget ens varandra! :eek:

Uss uss. Ni som bor i Stockholm och vill ha sånna så har de MASSOR kvar i Upplands Väsby!

*lånar knapp*

Här kommer en bild på grimman ...

Tycker det är en riktig fin grimma, i verkligheten också.. och inte bara på nätet...

Snyggt med dom två olika färgerna..

923631.jpg

Lite smärre skönhetsfel, typ gröna fläckar på spännena som går att gnugga bort, och jag önskar att jag hade haft råd att köpa en när jag var där häromdagen...

Jag köpte den grimman i västerås. Det fanns bara i storlek ponny och x-full. Men sköthäst som brukar ha strl. ponny kunde knappt ha den, så dem är små i storlekarna. Annars är jag jättenöjd. När vi frågade hur mkt det kostade utan att köpa för 150kr så fick vi den för 69 ändå! Lite repor och sånt men inget som syns om man inte tittar jättenoga!

Den påminner om en som jag köpte på hööks för ett par år sedan och är dom som den så är den mycket bra. Den som jag har är jag väldigt nöjd med. En kompis har en likadan och hon är också nöjd.
(vi betalade dock lite mer än 69:-)

dimmansstuteri skrev:
Grimman är förvånansvärt mjuk och fin, jag köpte 3 st härom veckan och är mycket nöjd med dem. Däremot fanns det smärre "skönhetsfel" på samtliga grimmor, svarta fläckar ffa på det gula "fodret" vid nos och nacke, och en del repor i lädret.
:bow: Du fick med allt.

men om man köper tre såna kostar det 207 kr, och då har maan ju köpt för mer än 150 kr, eller måste man köpa något annat för mer än 150 kr också?

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
593
Senast: Kristall10
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 234
Senast: Reshästen
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 086
Senast: Ajda
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 012
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Diskbråck
  • Gps-halsband