hööks nya fleecetecke.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Molvi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 31
  • Visningar Visningar 2 133
Sv: hööks nya fleecetecke.

Om ni menar det bajsbruna på första sidan för 149 så,
JA det var gräsligt :crazy:

jo jag tycker det var helt okej, till och med lite fint, skulle passa jätte bra på min svett fux tjej, att ha under anndra täcken osv. och liksom 149 kr? det är juh verkligen inget. :D

Varför finns inte Eko i Göteborg??? :mad: Måste ta mig till roliga staden Borås för att kunna handla där, och det känns onödigt!

Jag har ett sånt från Eko, ett klarblått med gula kantband :love: Det har jättebra passform, helt okej för det billiga priset :) Kostade med 149 kr. Tror det finns i typ svart/grått nu eller vad det var, minns inte.

Molvi skrev:
ja.. vad säger ni ? är det gräsligt ?
det nya för 149 kr, tänkte alltid kul att
ha och byta med i transporten, men är det
totalt fult, eller går det ? :angel:

molvi
Jag tycker det verkar jätte fint för 149 kr, var det jag som behövde ett hade jag inte tvekat. För allvarligt många bh:ar kostar mer.:p

Jag tyckte det såg fint ut då jag mest passerade det i affären.

Tycker att det i modellen ser ut som det "latte" färgad de hade för ett tag sedan?:confused:
Modellen är helt ok, men färgen är väl inte den finaste! fast har ju bara sett täcket på bild, vet ju inte om det blir rätta nyanserna då?
"latte-färgen" såg ju helt olika ut på bild mot i verkligheten, men köp du om du tycker om det, det är ju billigt iallafall.:banana:

men färgen, rutten morot :crazy: skulle inte använda det om jag så fick det gratis, det finns gränser

Man ska nog se det i affären.
Trycket i katalogen/broschyren kan vara missvisande.

Men är det lattefärgat är det ju görsnyggt!

Det har den gräsligaste färg jag någonsin skådat och jag skulle aldrig någonsin stoppa det på min häst :eek:

.. men du gör givetvis som du vill :)

*KL*

Jaa... vackert är det inte, fast färgen är inte som rutten morot som någon beskrev det utan mycket, mycket värre...:rofl:

Men jag köpte ett ändå... har nämligen provat med ALLA fleecetäcken som finns att köpa i närheten av där jag bor och inte ett enda passade på min häst... (163 cm i mkh och 125 i täcken, dessutom en rätt stadig tös... :crazy: ) förutom detta hiskeliga diarré färgade täcke... så det fick bli ett sånt... man kanske kan färga det i tvätten :idea:

Det negativa med täcket, fast man kan väl inte vänta sig så mycket mer för det priset, var att det inte finns hål för bensnören och att svansremmen var ett skosnöre fastknutet i två öglor på varsin sida... :confused: mycket intressant konstruktion faktiskt... inte särskilt hållbar dock, så det tog jag bort och gjorde om lite...

Ja, jag själv föredrar att kalla färgen diarrébrun och INTE nougat :p

Allt går att färga, om inte annan färg så svart i alla fall ;)

Skosnören? :eek: Men nej, för det priset är det där nog precis vad man får.. men de kunde ju valt en mer angenäm färg ändå. Synd att det inte var fastsydda gjordar, jag uppskattar inte separata gjordar till täcken, de ligger sällan där de ska :p

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 076
Senast: Ajda
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
354
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 275
Senast: Twihard
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 638
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur