Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

haha shit det är fan livsfarligt!

lycka till eller vad man ska säga ;)

Jag jobbade i ett stall 5 min körväg från där det nu ligger en hööks butik. Jag är otroligt lycklig över att jag inte är där nu efter att de öppnade. Jag hade varit ruinerad.

Haha.. kan behövas:angel:
Men man har ju så lite saker till hästen:eek: Självklart behövs det nytt!

*KL*

Upptäckte igår att Hööks öppnar i uppsala..
Attans att det ska ligga knappt 20 min gångväg från skolan:angel:

I Malmö går bussen från min skola till Jägerso (hööksbutik) ca var 10:e minut och det tar bara ca 5min så är man framme... DET kan vi kalla livsfara! :eek: Plånboken darrar av skräck....

:rofl:

*KL*
Jag har fått 180 kr tillgodo av Hööks, bara för att de var shyssta, en eloge!!:bow:

*kl*

Ingen som klämt på det rutiga ponnytäcket och kan tycka till lite om det?

jag vill också veta om någon klämt på det rutiga ponnytäcket!

och så är jag lite intresserad av att veta hur Basic regntäcket är i bogen.. litet eller stort?

/ emmah med 54mil till närmsta hööks... :cry:

Åh mitt har inte kommit ännu, jag väntar och väntar snart 2veckor sen.
Då borde mitt paket oxå komma snart:bump:

men Sorbe, om fodringen är orange.. gah, du måste ju kontakta mig och säga sånt :)

sen, så ska jag och klämma på alla träns och andra nyhter idag eller i morgon, ska bli spännande..

*kl*

Jag beställde lite saker den 12/11-08...fick delar av beställningen den 19/12-08.
Resterande saker skulle komma den 15/1-09 men fick igår en lapp om att mina saker inte levereras förren den 25/2-09.

Ingen av sakerna var några nya nyheter utan sånt de haft med i katalogen sen den kom ut i början av förra året.
Sakerna som kommer sent finns på hemsidan och där står inget om lång lev. tid för någon av dem om man lägger de i korgen och går till kassan.

Senast ändrad:

Jag tycker att de hade en del fina nyheter. Har nån sett Walsall tränset i svart? Är det svart fodring på det?

*kl*

Tänkte bara fråga, vad tycker ni om den relativt nya hjälmen, "CRW VENTILATIONSHJÄLM ACTIVE"? Jag är tvungen att hitta en ny hjälm illa kvickt och så vidare mycket pengar har jag inte. Jag vet däremot inte vad jag tycker om hjälmen, den är liksom ful-snygg, har svårt att bestämma mig, så skriv hur du tycker den ser ut tack :laugh:

ag tycker hjälmen är ganska snygg faktiskt. :) Min kompis köpte e sådan och hon verkar nöjd. :P

Vad tycker/tror ni om terrängbootsen? Jag ska upp till hööks nu om en liten stund och är lite sugen på dem nu. Nåt måste jag ju köpa :angel:

Tack för svaret, blir förmodligen den. :)

Är inte så bra på boots, så vet inte om jag ska säga nåt.
Men dom var betydligt snyggare än alla andra boots i alla fall haha.
Om du absolut är tvungen att köpa nåt så finns det massor med saker jag vill ha, CH Kilkenny, ett regntäcke och.. jag tror inte jag ska räkna upp allt :angel:

*kl*

idag har jag varit och klämt på nyheterna, blev positivt överraskad av läderkvaliteen på vissa av tränsen. Jag kommer defenetivt att införskaffa mig ett par av nyheterna. ska sova på saken och ska och käpa ett nytt innan deras kampanj tar slut.

* Knapplån samt ½ OT, har dock med Hööks produkt att göra *

Någon som vet hur de långa nappa chapsen (art nr. 220020) är, om de töjer sig i resåren med tiden?
Skulle gärna vilja få höra lite från någon som har ett par.

Ingen som vet? :confused: :cry:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka