Hööks ridbyxa med stretchig skoning!?

Moscato

Trådstartare
Är det någon som har dom ridbyxorna från Hööks eller som kan säga nåt om hur de är i kvalité, passform osv.
Tycker nämligen de brunrutiga är så snygga :love: och så låter det ju bekvämt med stretchig skoning så funderar på att köpa dom. Men är lite tveksam till kvalitén och framförallt om de är värda priset.
Så berätta allt ni vet om dom! :idea:

Sv: Hööks ridbyxa med stretchig skoning!?

är dem skodda med clarino? undrar också hur deras ridbyxor är i kvaliten. :) De är ju snygga, men jag är lite tveksam.

Japp, "helskodd med stretchig Clarino" står det på beskrivingen..
Hoppas någon vet nåt om dom! ;)

Jag har dem!! De är helt underbara!!:bow: Har inte haft dem så jättelänge, men använt dem en hel del och skoningen är snygg fortfarande. Och de har superbra passform!! Så jag är riktigt nöjd!!:D

Ok, tack för svaret! :bow: Då vågar man sig kanske på att köpa dom :)

jag tror jag har ett par sådana...köpte ett par för ett par år sedan när dom reade av en slump. marinblåa rutiga, och skoningen är stretchig som bara den. jag har blivit så bortskämd med mina att jag måste nog ha stretchig skoning hädanefter...helt underbara!!

Liknande trådar

Utrustning Jag såg att hoppmodellen var rejält nedsatt i pris nu och tycker dom är riktigt snygga. Som tur är letar jag efter nya ridbyxor då det...
Svar
0
· Visningar
975
Senast: carriemma
·
Utrustning Hej! Letar som en galning efter ett par ridbyxor som passar mig, har väldigt smala ben, storlek 23-24 i jeans och 32-34 i längden. Och...
Svar
1
· Visningar
2 373
Senast: fetange
·
Utrustning För massor av år sedan köpte jag ett par ridbyxor jag sedan riktigt fastnade för, gudomligt snygga är dom. Dom är helsvarta, men formen...
Svar
4
· Visningar
1 211
Senast: astridji
·
Övr. Katt Idag var jag och hjälpte en bekant med hennes unghästar, det dyker upp två kattungar och jag blir såklart överlycklig, det är ju det... 2
Svar
22
· Visningar
2 103
Senast: Tindrus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka