Hööks vår/sommar 2013

Sv: Hööks vår/sommar 2013

Kl
Ville ha ett rött schabrak och helst det med Lena furberg-motiv tyvärr så var det enda i den storleken felsytt i brodyren :( så det fick bli ett annat rött. Köpte dessutom en magicbrush nu för att prova när dom äntligen säljs en och en och inte 3pack och jäklarns va bra den va!:laugh:
Kan hända att jag köper pannbandet med dödskallar till shettisen men dom hade kunnat va snyggare :p

*kl*

Är så väldigt nöjd över mina bruna ridbyxor från JH kollektion förra året så jag tänkte köpa ett par röda från denna.

På torsdag är det invigning av nya butiken på Kungsgatan i Stockholm och de har lovat massa bra priser och idag fick jag mail på lite.

T.ex
Royal helskodd ridbyxa 299:- (jag behöver ett par nya vita så kanske blir köp)
CRW Challenge jodphur 349 :-
Ulltäcke 199:-
Fleecetäcke 99:-
Utetäcke 349:-
Horsehead Blarney stövlarna 799 :-
LAMI-Cell Transformer hjälm 499:- (köpte en UVEX förra veckan för samma pris men annars hade jag lätt köpt en ny hjälm)
Ridstrumpor 39:-
CRW Favourite ridhandskar 69 :-
Disco grimma 49:-
sen var det lite hundgrejer och någon pustbox också.

De första 300 kunderna som handlar får en gratis höpåse

Jag har förresten fortfarande inte fått min katalog. Ibland suger det att bo i skogen. :mad:

Åh vad bra. Har aldrig provat ett par Royale så kul att höra att de är bra. Då kommer de ju lätt vara värda 300 spänn iallafall.

Fick min katalog i torsdags och då bor jag i Stockholm :p

För övrigt går vi om varandra i trådarna nu :D:rofl:

När det öppnade här i Kristianstad var det samma erbjudanden.

Ridbyxorna fanns bara i grått och tror även i blått. Inte i vitt för det priset.
Ulltäcket kändes som papper :(
Utetäcket kämpar de fortfarande med att sälja billigt (och de öppnade i november)

;)

Mäh! Hoppas de kör vita ridbyxor här :D Täckena hade jag inte tänkt att köpa ändå eftersom min täckespark är komplett :)

Nya ridstrumpor behövs dock.

Jag tycker det var underligt att de inte skrev med de ordinarie priserna i mailet, på de varor jag kollade upp så var det ju ganska bra rabatter så jag tror ju lätt att de hade tjänat på att ta med det!

:Men åh, jag som också vill ha tid att åka upp till sthlm och shoppa på rea!
Någon som vill agera personal shopper och skicka ner? :angel:

kl

Jag fick tre kataloger :D
Vart ska jag göra av de två jag inte använder liksom? Dumpa i en butik kanske, känns så onödigt att slänga dem :angel:

KL

Någon som har kännt på Starburst stalltäcket (100g fyllning med stjärnor på)? Blev besviken när det bara fanns upp till 135 i katalogen, men på hemsidan finns det upp till 155 :bump:. Kanske inte det snyggaste, men det är svårt att hitta såpass tunna termotäcken.

*kl* Har kikat lite närmare på Torinostövlarna, jäklar vilka bra! Synd att dom ser lite tråkiga ut bara :)

Jag har känt på det :laugh: Inte värt de pengarna men känns relativt mjukt och gosigt iaf. I affären finns det också upp till 155 ;)

Har fyndat ett ulltäcke (lite kartongpapps känsla över det) för 99 kr. Funkar bra som transport täcke iaf ;)

Ulltaumlcke_zps3534e3ed.jpg

KL

487280_344589022326925_1989323754_n.jpg

Köpt ett par Expert Flatwork Equi-Guard till bakbenen. Får bli ett par till frambenen också nästa gång. Väldigt mjuka och smidiga.

Liknande trådar

Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 834
Senast: Sirap
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 061
Senast: Sharpless
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 124
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 056
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur