Hööks Vår-Sommarkatalog 2011

Sv: Hööks Vår-Sommarkatalog 2011

Ja okey, hööks i örebro har ju inte funnits så länge. jag såg dem iaf i lördags.

Var inne i Jönköping i fredags för att kolla på den "nya" randiga grimman...

Och vad besviken jag blev :(

Fleecet på nacken och över näsan var tunnt och hårt.... :cry:

Gick sen runt en stund innan jag fastnade vid backen med reatäcken...
Där hittade jag ett reflextäcke med 200gr fyllning som kostade 679:- i orginalpris...

Med rea på rean blev priset 170 pix ! ! !

Ponnyn har fått sej ett nytt täcke :love:

Men jag är fortfarande grimlös... :(

kl

Jag var på hööks i jönköping idag och hade tänkt köpa en repgrimma med tyglar.

Men gud vad hård den var. Både grimman och tyglarna var hur styva som helst och inte sådär mjukt bomullssköna som jag trodde att dom skulle vara.

Det blev en vanlig grimma med spänne vid hakan så den går dra åt lite.

jag gillar det nya schabraket som kommit, Supreme.
men det står inget vad det är för modell, jag antar att det är ett allround, vilker är väldigt synd för jag vill ha det bruna i dressyr, de har ju inga dressyrschabrak längre..

Är det någon som provat några av deras jeansridbyxor? Eller Steeds-panelvästen? Det kanske blir lite shopping för mig snart :D

Är det någon som provat några av deras jeansridbyxor? Eller Steeds-panelvästen? Det kanske blir lite shopping för mig snart :D

Om du menar västen med separata paneler så har jag den och är supernöjd. Lätt och sitter bra!

Jag köpte de oskodda jeansbyxorna för ett tag sedan, och jag är jättenöjd med dem. :) Dock kan jag tycka att de är för smala i midjan i förhållande till "resten" av byxornas mått. De är också lite väl vida vid ankeln för min smak, men jag har ju ganska smala ben så det är väl därför. :)

Jag har ett par vanliga bomullsridbyxor från Hööks (de där för 329 eller så) och de är lite för stora för mig i ankeln, så det kanske är vanligt på Hööksbyxor? Nåja, hellre det än byxor som är alldeles för tighta i bensluten iaf :laugh:

Ja, så kan det ju vara. Och jag håller med dig; stör man sig på vidden kan man ju alltid ta fram symaskinen och fixa det själv. ^^

Visst är den snyggare IRL! Men jag är lite fundersam om den skaver och typ luggar i pälsen?

KL

Inka-mönstrat??? :crazy::crazy::crazy:

Var det verkligen någon som tyckte det var snyggt "förra vändan" ens? Tyckte mest det var billiga grimmor och annat krafs som hade det, saker som man köpte mest för priset, inte för utseendet... :o

Någon som blir sugen på inka-brallorna?

Inka mönster är på modet igen... Dock är jag väl inget fan av det, tyckte skärpet var rätt okej men byxorna är sådär.

En bild på mitt bruna Artemist.

DSC00462.jpg

KL

Rundsytt huvudlag med remontgrimma! :love:

... och så gör de dundermissen att inte ha tygelhakar på det... :cry:

Hur KAN det få gå till så?

Någon som har provat/sett den nya Hi-Tech hjälmen?
Hur är den i formen och storlekar?
:D

Jag säger det samma, blev vild av lycka när jag såg det rundsydda remonttränset, tills jag såg spännena vid bettet... FAAAAN :cry:

Den är asball! Är sugen på en sådan faktist. Tyckte den var skön och var normal i storleken.

Liknande trådar

Hemmet Ni som har en liten kontorsplats hemma, hur har ni det? Visa gärna bild :) Tycker inte jag får till det bra i nya boendet så har... 2
Svar
31
· Visningar
1 768
Senast: golit
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 088
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 192
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 145

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka