Hööks Vår-Sommarkatalog 2011

Sv: Hööks Vår-Sommarkatalog 2011

kl
Någon som har köpt och har en bild på detta träns i brunt? http://www.hooks.se/Assets/ProductImages/Large/300676/300676_04.jpg

Jag har det i mörkbrunt och jag är jättenöjd!
_dsc1177_127141022.jpg

*kl*

puttar upp tråden :p
Fick hem mitt träns från hööks här om dagen (deras ponnyträns utan färgat foder) Det som jag reagerade på är att det var stort i storleken, nosgrimman kan vi inte använda då den var för otymplig. Köpte i strl mini-shettis, till min mini men fick spänna upp det så mycket det gick, käkremmen var för stor. Pannbandet var iaf lagom :p

kanske kan kolla här, fast de inte är nån nyhet. Är det någon som har, eller har provat, deras softshellridbyxor?
Har bestämt mig för att inte köpa nya skor på Hööks, så funderar på vad jag ska inhandla för mitt tillgodokvitto :p

Jag har deras softshellridbyxor är älskar dem:love:
Tycker dom är mycket varmare än "vanliga" ridbyxor. Regn/blåst stängs ju ute mer också :)
Ganska stora i midjan dock:)

Kl

Igår fyndade jag två lädergrimmor på rean - för 32 kr styck! :D :love:

Fin läderkvalitet verkar det vara med och mjukt fodrade i nacken och på nosen. MYCKET nöjd. :)

Jag var på Hööks i veckan och klämde mig igenom hela träns-sortimentet i jakt på något till bruna faran.

Callaghan såg riktigt billigt ut i verkligheten. Nosgrimman är tunn och ser plastig ut, stenarna i pannbandet likaså. Fast pannbandet på det bruna tränset såg lite bättre ut iaf. Jag är inget big fan av lackat läder, men vissa andra träns är i alla fall snygga och ser lyxiga ut. Jag klämde inte ens på det eftersom blotta åsynen var nog, inte alls snyggt.

Det enda tränset som jag gillade och som kändes riktigt riktigt fint var Windsor, men tyvärr har det mässingspännen och lite för smal nosgrimma. Men lädret kändes bra och pannbandet var grymt välgjort. Såg ut som den dyra föregångaren som jag haft till en häst (men det var med silverspännen) och jag blev förvånandsvärt sugen.

Senast ändrad:

Jag var på Hööks i Jönköping igår och där fanns ingenting kvar av reavarorna och jag som bara MÅSTE ha fatt i en ny lädergrimma till bra pris.... suuuuck....
Hittade ett på en annan ridsportaffär i stan men den kostade dubbelt vad min budget är på så här sista veckan innan "statens allmosa" :cry: :mad:

Och inga reatäcken heller trots att dom skulle ha sådana enligt Borås....

Kollade på den lila Lena F-grimman i cob.... och den var fullt utspänd MINDRE än vad motsvarande modeller i andra färger var i PONNY fullt utspänd.... gaaaaaaaaaahhhhhhhh :mad: :mad:

Och dom randiga i samma modell kommer inte förräns i BÖRJAN av MARS :cry: :mad:

KL

Har ni sett den där hinkhållaren i metall, med piggen som sticker upp ovanpå. Ser den lika farlig ut i verkligheten? :eek:

Jag skrev i ett omdöme på hemsidan att jag aldrig skulle köpa en sådan för att sätta upp i boxen, just för att skaderisken ser enorm ut. Den publicerades aldrig... :angel:

Men jag kanske har uppfattat den fel?

Jag har också reagerat på det. Riktigt onödigt för skaderisken och typiskt Hööks att dom varken kommit på det själv eller publicerade ditt omdöme.

Det blev softshellridbyxorna och jag är jättenöjd med dem hittills! De är absolut varmare, med underställ blir det varmt och gott :d Lite udda i storlekarna kan jag tycka, på Hööks så passar nog Horsehead min kroppsform bättre än CRW!

Har lite presentkortspengar kvar, funderar på att köpa den gråa tröjan med stor krage. Har provat och den är supermysig!

Jag var inne på hööks i örebro idag och där hade de verkligen massa täcken till halva priset, alla täcken som inte finns med i nya katalogen.

*kl*

Någon som har kollat hur dom bruna ridstövlarna med snörning är?

åh vad bra :) då hamnar dom troligtvis på inköpslistan

Liknande trådar

Hemmet Ni som har en liten kontorsplats hemma, hur har ni det? Visa gärna bild :) Tycker inte jag får till det bra i nya boendet så har... 2
Svar
31
· Visningar
1 768
Senast: golit
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 087
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 191
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 126

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka