Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Du får tolka det precis som du vill. Frågan var när rean började. Någon sa vid sportlovet. Jag svarade när vi hade lov så denne skulle veta ungefär när rean startar enligt den som sa att det var vid sportlovet.. Sen var det inte mer med det.
Har inte tänkt starta något tjafs. Svarade bara på inlägget som var riktat till mig, vilket jag anser att jag har rätt till oavsett vilken tråd jag befinner mig i.
Men jag släppte ämnet vid det inlägget så för min del är det slutdiskuterat
För att återgå till ämnet så har jag köpt den här jackan, en CRW indy parkas och jag ger den ett bra betyg.
Den är lätt att röra sig i, har bra fickor och är varm att ha på sig men inte så man blir svettig. Bästa köpet på länge och jag är helnöjd. Jag funderar på att köpa en till om det finns några kvar i min butik.
Har dock inte ridit i den men det finns två knappar på vardera sida som man kan knäppa upp så den passar när man rider.
Fyndade två schabrak under deras rea. Storleken var perfekt vid inköp. För någon dag sen så tvättade jag ett av schabraken och nu är det för litet... Något man får räkna med att de krymper i tvätten? Eller skäl till att skicka e-post till hööks och klaga? Tilläggas bör väl att jag följde tvättråden till punkt och prickar...
Och på slutrean blev det en ryktpåse för 12kr och en tävlingskavaj för 170kr! Är otroligt förvånad över att kavajen var så billig, och att det fanns kvar en med helt perfekt passform för mig. Men nu måste jag ju ge mig ut och tävla ...
Islandshäst Jag känner mig inte längre nöjd med jag i höstas äntligen fick över 5,0 i V5 - jag kommer känna mig så malplacerad i A-klass nu på nästa...