Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?
Här är bilder på mina fynd!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Ser nu att ordern finns på Mina Sidor. Står bara "Paket till butik". Skulle ha beställt hem, hade säkert gått snabbare.
Vilken lyx! ;-) I min butik finns ett par som är jättehärliga, men dom som jobbar oftast är otrevliga, snorkiga och oproffsiga. Jag har alltid känt mig dum så fort jag frågat något. Och när jag skulle reklamera en sak blev jag fullständigt nergjord vilket inte kändes så bra. Särskilt inte när anledningen till reklamationen visade sig vara ett känt fel på den produkten! Jag blev ersatt men jag kände mig extremt illa behandlad. Hade det bara varit jag så hade det varit en sak, men nu har jag flera av varandra oberoende bekanta som tyvärr blivit lika dåligt bemötta.
På hemsidans information står det att de ska ringa från butiken när paketet är inne. Men funderar på att ringa dem på måndag och efterlysa det. Det allra lättaste hade väl varit om butiken plockade ihop varorna själv? Jag tolkar det som att centrallagret packar ihop ordern och skickar ner det. Känns som en omväg.