Hopp blocket!

Sv: Hopp blocket!

har såna cavalettiblock jag oxå. vet inte om de kommer från just hoppblocket dock.
jag köpte mina på börjes, tror de kostade 400 kr/st. blir väl lite svårt med frakten, men OM du har vägarna förbi så vet du att det finns där...

Har de hoppblock på börjes? sist jag var där hade de bara "sockerbitar" och såna vill jag inte ha.

Vad är 'sockerbitar' för dig då? Vi har typ sådana som jag länkade till på ridskolan och dessa kallar vi för sockerbitar.

för mig e sockerbitar o hoppblock samma sak, men okej, då är det sockerbitar jag köpte på börjes :smirk:

Hmm kanske jag som har lite konstiga ideér...men kallar de vita med hål för sockerbitar och de olikfärgade för hoppblock...

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 110
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag ska ev köpa en sak för strax över 20 000 kr på Blocket. Hur brukar folk vilja ha betalt? Vilka säkra betalningsmetoder finns?
Svar
4
· Visningar
547
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 309
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 579
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka