Bukefalos 28 år!

Hopp-VM i Herning

Det känns som att de inte riktigt planerat vad som ska hända i pauserna, känns som att de visat alla rundor för många gånger nu. Hade hellre hört mer om tex banan, intervjuer med andra ryttare eller en genomgång av reglerna eller nåt annat.
 
Inte bara vi 🤣

20220811_152719.jpg
 
Otippat många rivningar på sista hindret?
Ja, men är inte det högre än de andra? Kan ha sett fel, för jag tyckte de sa i början att det är upp till 1,63 i höjd, men tyckte det såg ut att stå 1,70 på det hindret när de visade banan och alla hinderhöjder? Kan ha sett fel dock för tittade halvuppmärksamt då.
 
Ja, men är inte det högre än de andra? Kan ha sett fel, för jag tyckte de sa i början att det är upp till 1,63 i höjd, men tyckte det såg ut att stå 1,70 på det hindret när de visade banan och alla hinderhöjder? Kan ha sett fel dock för tittade halvuppmärksamt då.
Hm, jag har bara sett en banskiss där inte varje hinders höjd står utmärkt. Tycker dock att många av de hästar som rivit är såna som inte borde ha problem av att det är maxat.
 
Hur är det med de individuella starterna sen ? Visst är det väl som i dressyren att bara 3 ryttare från varje land får rida ?
 
Det känns som att de inte riktigt planerat vad som ska hända i pauserna, känns som att de visat alla rundor för många gånger nu. Hade hellre hört mer om tex banan, intervjuer med andra ryttare eller en genomgång av reglerna eller nåt annat.
Vad som helst är bättre än reklamkanalernas reklam ;)
Kanske pauserna är längre än vad som var tänkt från början eftersom det krävs mycket vattning :confused:
Jag uppskattar halvtimmes pauserna hann med hästarna precis :)
 
Hm, jag har bara sett en banskiss där inte varje hinders höjd står utmärkt. Tycker dock att många av de hästar som rivit är såna som inte borde ha problem av att det är maxat.
Jag har inte lyssnat exakt vilken distans det är men Lotta sa redan i början att det kan bli en del där, det ligger mellan 4 & 5.
 
Ja, men är inte det högre än de andra? Kan ha sett fel, för jag tyckte de sa i början att det är upp till 1,63 i höjd, men tyckte det såg ut att stå 1,70 på det hindret när de visade banan och alla hinderhöjder? Kan ha sett fel dock för tittade halvuppmärksamt då.
Två hinder, bl a sista, är 170 cm.
 
Ajaj, det var ingen harmoni från början för han som ramla av nu.

Missade hen som använde spöt så publiken reagera innan vattnet?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det är upplagt för en oförglömlig sporthelg när Longines Global Champions Tour kommer till Stockholm för den femte upplagan av...
Svar
0
· Visningar
54
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och Peder Fredricson rider den individuella finalen Super-GP och lagfinalen Super Cup. Evelina Tovek och Malin...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Malin Baryard-Johnsson, Henrik von Eckermann och Peder Fredricson är tre av sex svenska ryttare på plats när världstouren GCT gör årets...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter För andra året i rad blev det svensk seger genom Stockholm Hearts i Global Champions League på Stockholm Stadion. I segerlaget red Malin...
Svar
0
· Visningar
375
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp