Hopp-VM i Herning

Nu har jag nog missat nåt. Är det inte tre resultat som räknas, hur kan vi veta att Malins resultat kan strykas redan? Eller räknas det ihop med gårdagen på nåt sätt?
 
Första siffran som anges är alltid höjden och andra är bredden :) men såg inte grafiken förut
Och som vän av ordning så vill jag säga att det är höjden×LÄNGDEN. Ett hinder som är 1.70 brett är väldigt smalt. 😁

Men även Lotta säger bredd i bland så ni är förlåtna. 😊
 
Och som vän av ordning så vill jag säga att det är höjden×LÄNGDEN. Ett hinder som är 1.70 brett är väldigt smalt. 😁

Men även Lotta säger bredd i bland så ni är förlåtna. 😊

Ja, jag blev förvirrad när hon sa att en oxer var smal. Var det alltså korta bommar eller en oxer som inte var särskilt lång?
 
Jag brukar tycka att medlemmar av samma familj ofta rider likadant men Jens och Peder har aldrig sett så lika ut.

Jens har alltid varit lite mer avochpå och överridit lite (vilket han gjorde lite idag mot slutet igen) men annars tycker jag han har blivit så enormt mycket jämnare och mer avspänd de senaste åren och det är häftigt att man som 55-åring fortfarande kan utvecklas så mycket. 🙂
 
Jag brukar tycka att medlemmar av samma familj ofta rider likadant men Jens och Peder har aldrig sett så lika ut.

Jens har alltid varit lite mer avochpå och överridit lite (vilket han gjorde lite idag mot slutet igen) men annars tycker jag han har blivit så enormt mycket jämnare och mer avspänd de senaste åren och det är häftigt att man som 55-åring fortfarande kan utvecklas så mycket. 🙂
Det ger hopp till oss andra gamlingar:D
 
Ja, jag blev förvirrad när hon sa att en oxer var smal. Var det alltså korta bommar eller en oxer som inte var särskilt lång?
Hon menade nog att den var kort. Smaloxer brukar vara en kort oxer. Medan ett smalhinder är ett räcke med korta bommar. Inte helt lätt. :laugh:
 
Jag vågar sätta en peng på att Staut inte kommer runt på 0 fel, vore fint med lite mer marginal till silverplatsen 💪
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det är upplagt för en oförglömlig sporthelg när Longines Global Champions Tour kommer till Stockholm för den femte upplagan av...
Svar
0
· Visningar
70
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och Peder Fredricson rider den individuella finalen Super-GP och lagfinalen Super Cup. Evelina Tovek och Malin...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Malin Baryard-Johnsson, Henrik von Eckermann och Peder Fredricson är tre av sex svenska ryttare på plats när världstouren GCT gör årets...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter För andra året i rad blev det svensk seger genom Stockholm Hearts i Global Champions League på Stockholm Stadion. I segerlaget red Malin...
Svar
0
· Visningar
382
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp