Hopp-VM i Herning

Hahaha tror ni inte JAG agerade drumlig sambo åt mig själv och råkade stänga ner fönstret när jag skulle stänga ner datorn för att koncentrera mig på TVn (...som jag delade från datorn). Lyssnade på ljudet och kunde inte hitta rätt fönster igen, men nu har jag kollat ikapp 😂
 
Hahaha tror ni inte JAG agerade drumlig sambo åt mig själv och råkade stänga ner fönstret när jag skulle stänga ner datorn för att koncentrera mig på TVn (...som jag delade från datorn). Lyssnade på ljudet och kunde inte hitta rätt fönster igen, men nu har jag kollat ikapp 😂

Jag röstar för att dumpa din inre sambo såvida inte tillbörlig ånger visas av denna.
 
Hahaha tror ni inte JAG agerade drumlig sambo åt mig själv och råkade stänga ner fönstret när jag skulle stänga ner datorn för att koncentrera mig på TVn (...som jag delade från datorn). Lyssnade på ljudet och kunde inte hitta rätt fönster igen, men nu har jag kollat ikapp 😂
Och precis det resultat jag önskade mig! Quel Homme de Hus på medaljplats och seger för King Edward!
 
Skrev till sambon och frågade om han ville se finalen och han svarade om du vill se om så kan vi kolla så jag skrev vi kan se de sista 12 och så ringde han så jag fick panikstänga av ljudet så han inte skulle höra vem som vann.

Han brukar leva sig in väldigt väl när dom rider så det är alltid kul att se på
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och Peder Fredricson rider den individuella finalen Super-GP och lagfinalen Super Cup. Evelina Tovek och Malin...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Malin Baryard-Johnsson, Henrik von Eckermann och Peder Fredricson är tre av sex svenska ryttare på plats när världstouren GCT gör årets...
Svar
0
· Visningar
289
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter För andra året i rad blev det svensk seger genom Stockholm Hearts i Global Champions League på Stockholm Stadion. I segerlaget red Malin...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nio svenska ryttare är klara för start under Longines Global Champions Tour på Stockholms Stadion 16-18 juni. Världsettan Henrik von...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp