Hoppat flera hinder i följd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samma häst den här lektionen också, M kändes lite segare/ovilligare än veckan innan.
Kan mycket väl berott på att hon brunstar

Började med travhopp på diagonalen för att sen en och en hoppa två hinder i en 8 i galopp och två tre ggr på varje hinder.
Fick inte till galoppen efter hindrena utan hamnade i fel hela tiden, var rätt så spänd kände jag vilket säker påverkade mycket.

I slutändan rätt så nöjd ändå, fick ingen panik utan kunde rulla på över hindrena, vilket är en stor bedrift, så kanske kanske kanske jag kan bli av med min hoppskräck
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 695
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 100
Senast: Pratsch
·
Ridning Jag har ett 7- årigt sto som jag ägt sen hon föddes. Hon har en del åsikter, humör och integritet och testar andra som ska hantera henne...
2
Svar
22
· Visningar
4 507
Senast: Exotizc
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter förra ridlektionen som inte gick så bra och lämnade en lite tråkig känsla efter sig, så var jag såklart tvungen att köpa en...
Svar
0
· Visningar
810
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp