Hoppbanan innan dressyren?

LitenIsa

Trådstartare
Slog mig just att jag inte är säker på när man går hoppbanan. Gör man det innan dressyren eller går man den inte alls?

Från det att första dressyrstarten varit är väl risken stor att det är någon ute och hoppar och då kan man väl inte gå banan.

Så? Hur funkar det egentligen ute på tävling?

Sv: Hoppbanan innan dressyren?

jag brukar gå hoppningen före dressyren för jag tycker att det är enklast.

man får gå banan medan någon hoppar, man får se upp lite bara

Jaha, så man FÅR gå samtidigt som någon rider... :idea:

Tack så mycket, då vet jag det. :)

japp det får man! vore lite jobbigt annars om man ska vara på tävlingsplatsen när allt börjar om man inte ska rida förrän på eftermiddan.....

Jag går alltid banan innan dressyren.
Det brukar gå bra att gå medans nån rider bara man har koll på vart dom är :angel:

Hej! ja kom oxå på en fråga när ja läste de här.

Går man terrängbanan? :p

japp det gör man!!! annars skulle det ju va lite svårt å veta hur man ska rida.....

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 780
Senast: Mirtai
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: Ramona
·
Hundträning Hej jag har fått ta även en schäfer på 2 år som är oplacerad pga av föra ägaren hade misshandlat henne, Hon är osäker men tillgiven...
Svar
1
· Visningar
424
Senast: Springer
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 196

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka